Icerige atla
Extraloob

LütFen YArdıM aRKdS

· 5 Replies · 1.2K views
|
| istaNBlue | OP ⭐ 19y
#1
aRKAdasLar her ŞEkİLDe ooyuna GiriYOruM çaRI tıKLAyıp StArt diyorum oyundan Atıo ve su hatayı werio ne yapmalıyım.


- Resim Silinmiş.
5 Replies
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#2
ekran kartını güncelle
D
dR.NooB ⭐ 19y
#3
Ekran kartını güncellersen sorun olmayacağını görürsün Wink tabi ekran kartın varsa Mr. Green
S
Streetwise ⭐ 19y
#4
ekran kartı olmasa nasıl oyuna gircek detective
D
dR.NooB ⭐ 19y
#5

ekran kartı olmasa nasıl oyuna gircek detective

BEn girmiştim.. Hatta sular gözükmüodu ilk sroda tabi legend fln gelmeden.. sular yoktu sadece tekne gözüküodu..

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: