abiler no dc client varsa atın ne olur
lütfen bakın e olur
· 3 Replies · 821 views 0 reading
3 Replies
Doğru Dürüst Çalışan No Dc Client Yok Ama Bunu Kullanabilirsin ;
viewtopic.php?f=53&t=35785
viewtopic.php?f=53&t=35785
Aynı konuyu 10000000000 defa farklı yerlere açmanın bi anlamı yok Exclamation
Arama yapmayı öğrenin artık :?!!!
Arama yapmayı öğrenin artık :?!!!
Log in to write a reply.
Log In