Sa arkadaşlar ilk olarak MEVLİD KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN diyorum. arkadaşlar ben s bot kullanıyorum ayarlar felan ayarlı char dc olunca oyuna girmiyor clienti açıyor ama kapatıyor sonra önceden böyle bir sorun yaşamıyordum ama şimdi var pc den kaynaklanıyor olabilir mi ? Lütfen acilll yardım edermisiniz ?
lütfen bakın arkadaşlar :)
· 2 Yanıt · 921 görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
X
X_HeaveN_X
⭐ 16y
Yeri burası değil ashamed0003
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap