poseidonda adamıma girince adamım gözükmüyo
oyunday dım dc yedim bir daha giriğimde adamı gelmiyo (hani start dediğimiz yer varya orda ) arkadaşımın çarıylada girdim ondada gözükmüyo neden
lütfen bakın
· 11 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
kardes aynen benımkısı de gozukmuyor ama yenı car a cılabılıyor
oyunu bi daa kurunca geçiyomu
bence bu easy ıle alakalı oyunu yukleme ıle degıl butun serverlar normal ken bıızım server easy
problem oyundan kaynaklanıyor birazdan düzelir büyük bi ihtmalle bakıma alırlar Twisted Evil
N
NephilimAngel
⭐ 19y
banada oldu sroyu yeniden yükledim geçmedi format attım geçti Mr. Green Mr. Green
düzelir ancak düzelmezzse bug reportig yapın Jm halletsin, ban listesi hazırlayacağına bugda kalan charları kurtarsın Twisted Evil
nasıl yapılıyo o bug repording
silkroadın resmi sitesinde bulabilirsin
şimdi bunu yapınca çar gözükcekmi
JM bakarsa ve düzeltirse ancak öyle
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap