Icerige atla
Extraloob

lütfen bakın

· 11 Yanıt · 1.5K görüntüleme
furious
furious OP ⭐ 19y
#1
poseidonda adamıma girince adamım gözükmüyo
oyunday dım dc yedim bir daha giriğimde adamı gelmiyo (hani start dediğimiz yer varya orda ) arkadaşımın çarıylada girdim ondada gözükmüyo neden
11 Yanıt
X
xredneckx ⭐ 19y
#2
kardes aynen benımkısı de gozukmuyor ama yenı car a cılabılıyor
furious
furious OP ⭐ 19y
#3
oyunu bi daa kurunca geçiyomu
X
xredneckx ⭐ 19y
#4
bence bu easy ıle alakalı oyunu yukleme ıle degıl butun serverlar normal ken bıızım server easy
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#5
problem oyundan kaynaklanıyor birazdan düzelir büyük bi ihtmalle bakıma alırlar Twisted Evil
N
#6
banada oldu sroyu yeniden yükledim geçmedi format attım geçti Mr. Green Mr. Green
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#7
düzelir ancak düzelmezzse bug reportig yapın Jm halletsin, ban listesi hazırlayacağına bugda kalan charları kurtarsın Twisted Evil
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
furious
furious OP ⭐ 19y
#8
nasıl yapılıyo o bug repording
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#9
silkroadın resmi sitesinde bulabilirsin
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
furious
furious OP ⭐ 19y
#10
şimdi bunu yapınca çar gözükcekmi
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#11
JM bakarsa ve düzeltirse ancak öyle
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: