arkadaşlar loopback'i dewredışı yapmamamız gerekiyormush multiclient için bi yardım edim dewredışı olumyor bnm loopback
loopback dewre dışı olmuyo
· 4 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
bağlantıya sağ tıkla..
Özellikler de..
Yapılandıra tıkla..
ordan sürücüye gel.
altta kaldır var ona tıkla Kaldıracaktır.. extraokk
Özellikler de..
Yapılandıra tıkla..
ordan sürücüye gel.
altta kaldır var ona tıkla Kaldıracaktır.. extraokk
veya direk sağ tıkla loobcak e aşağıdan durum de devre dışı bırak de bırakır bırakmassa başka bişey daa sölücem Wink
_
_EvilAngel_
⭐ 19y
Gene olmassa Baglantıya Tek Tıkla..
Sol Menüde Bu Baglantıyı Devre Dışı Bırak ı Tıkla
Bu kadr .. popcorn
Sol Menüde Bu Baglantıyı Devre Dışı Bırak ı Tıkla
Bu kadr .. popcorn
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap