Icerige atla
Extraloob

London / United Kingdom

· 6 Yanıt · 1.2K görüntüleme
C
Crumby_ OP ⭐ 19y
#1
Allah izin verirse yarın 16.00 uçağı ile londrayı gidiyorum. Dönüş de 1 ay sonra inşallah. Bu mutlu haberimi ne zamandır paylaşmak istiyorudum sizinle (ailemle) fakat bir türlü zaman bulamıyorudum. Hepiniz Allah'a emanet olun. Dönünce de inşallah fotoğraflarımı paylaşacağım

Londradan birkaç resim...

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
6 Yanıt
M
Misproject ⭐ 19y
#2
Güzeller.
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#3
london eye
mutlaka gitmelisin iyi yolculuklar şimdiden 👋
C
Crumby_ OP ⭐ 19y
#4
london eye
mutlaka gitmelisin iyi yolculuklar şimdiden 👋

teşekkür ederim zaten ilk gideceğim yer orası olcak 😊
M
Mirage ⭐ 19y
#5
İyi yolculuklar...
Ps:Bu arada fotoğrafları getirmeyi unutma gitmişken kraliçeyide gör 😈
A
Anthem ⭐ 18y
#6
iyi yolculuklar
ins bnde gidicem haziranın sonunda..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: