Allah izin verirse yarın 16.00 uçağı ile londrayı gidiyorum. Dönüş de 1 ay sonra inşallah. Bu mutlu haberimi ne zamandır paylaşmak istiyorudum sizinle (ailemle) fakat bir türlü zaman bulamıyorudum. Hepiniz Allah'a emanet olun. Dönünce de inşallah fotoğraflarımı paylaşacağım
Londradan birkaç resim...
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
London / United Kingdom
· 6 Replies · 1.2K views 0 reading
6 Replies
M
Misproject
⭐ 19y
Güzeller.
london eye
mutlaka gitmelisin iyi yolculuklar şimdiden 👋
mutlaka gitmelisin iyi yolculuklar şimdiden 👋
london eye
mutlaka gitmelisin iyi yolculuklar şimdiden 👋
teşekkür ederim zaten ilk gideceğim yer orası olcak 😊
İyi yolculuklar...
Ps:Bu arada fotoğrafları getirmeyi unutma gitmişken kraliçeyide gör 😈
Ps:Bu arada fotoğrafları getirmeyi unutma gitmişken kraliçeyide gör 😈
iyi yolculuklar
ins bnde gidicem haziranın sonunda..
ins bnde gidicem haziranın sonunda..
Log in to write a reply.
Log In