Icerige atla
Extraloob

Login sistemi depişince hotanın hali..

· 10 Replies · 1.5K views
I
iwontcry4u OP ⭐ 19y
#1
-.-* :?
Bottan gecilmior.
- Resim Silinmiş.
10 Replies
N
Nebula ⭐ 19y
#2
Ayaklarının altında sanki nüklüer bi fabrika görüntüsü var.Bende gördüm deli bişey.Bu kadar char burda trafigi tıkıyo.
M
MMe_Nobles ⭐ 17y
#3
bayağı kalabalık xD
I
Impossy ⭐ 17y
#4
bende koymuştum buna benzer ss Joymax şu botlara karşı bi önlem alsa of of
S
Still Life ⭐ 17y
#5
Kendi botlarına nasıl önlem alsın 😜
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#6
bayağı kalabalık xD
B
BurdurLee ⭐ 18y
#7
bayağı kalabalık xD

sadece bayağımı? acaba:D bence acayip kalabalıkxD 🍿
T
Tatanga ⭐ 19y
#8
bide haftada bilmem 3.500 mü 3.000 mi bot banladık diye duyuru yapıyolar..adam gibi yapsalar işlerini zaten bu sayı 20.000 i bulurdu herhalde.
B
Brooklyn ⭐ 18y
#9
Sıkış tepiş 😄

Ya banamı garezi var sronun . İmage code kaltıgından beri neden bir defa bile giremedim ben charıma.
Sorunun cevabı basit ama çıldırıciim yemin ederim 😞
G
GoldenBird ⭐ 18y
#10
Orada joymax ınsaat baslatmıs temelini atmıslar :D:D:D

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: