-.-* :?
Bottan gecilmior.
- Resim Silinmiş.
Login sistemi depişince hotanın hali..
· 10 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
Ayaklarının altında sanki nüklüer bi fabrika görüntüsü var.Bende gördüm deli bişey.Bu kadar char burda trafigi tıkıyo.
M
MMe_Nobles
⭐ 17y
bayağı kalabalık xD
bende koymuştum buna benzer ss Joymax şu botlara karşı bi önlem alsa of of
S
Still Life
⭐ 17y
Kendi botlarına nasıl önlem alsın 😜
_
_MaGiCiNe_
⭐ 18y
bayağı kalabalık xD
bayağı kalabalık xD
sadece bayağımı? acaba:D bence acayip kalabalıkxD 🍿
bide haftada bilmem 3.500 mü 3.000 mi bot banladık diye duyuru yapıyolar..adam gibi yapsalar işlerini zaten bu sayı 20.000 i bulurdu herhalde.
Sıkış tepiş 😄
Ya banamı garezi var sronun . İmage code kaltıgından beri neden bir defa bile giremedim ben charıma.
Sorunun cevabı basit ama çıldırıciim yemin ederim 😞
Ya banamı garezi var sronun . İmage code kaltıgından beri neden bir defa bile giremedim ben charıma.
Sorunun cevabı basit ama çıldırıciim yemin ederim 😞
G
GoldenBird
⭐ 18y
Orada joymax ınsaat baslatmıs temelini atmıslar :D:D:D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap