Icerige atla
Extraloob

Loader Sorunu

· 7 Yanıt · 850 görüntüleme
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#1
Hangi Loaderi Kullanırsam Kullanayım Sro Client Açılmıyor.

- Resim Silinmiş.
7 Yanıt
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#2
uP?
B
Black Rain ⭐ 19y
#3
loadersız girebiliyormusun peki oyuna ?
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#4
loadersız girebiliyormusun peki oyuna ?


Evet Loadersiz Felan Girip Oynuyorum. Ama Hangi Loaderle Denesm. Hata..
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#5
uP!
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#6
viewtopic.php?f=53&t=62383
Bunu kullan birde bende çalışıyor.
Ama silk almadıysan loader bile kullanma Joymax loader kullananları bile banlamya başladı.
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#7
viewtopic.php?f=53&t=62383
Bunu kullan birde bende çalışıyor.
Ama silk almadıysan loader bile kullanma Joymax loader kullananları bile banlamya başladı.


Denedim Olmuyor 🕵️

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: