arkadaslar loader ıle ısrobotu nasıl calıstırcam loaderı acıyorum sadece ısrobot compalite yi isaretleyip loader tıklıyom oyunda home ye basıyom acılkmıyo bot?
Loader İle Isrobot Calıstırmak!
· 2 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
S
Streetwise
⭐ 19y
Home'ye basınca bot ayarları gelmiyorsa,oyundan çık sağ köşedem parmağı kapat (bot),sonra tekrar parmağı (botu) aç,sonra loaderi aç isrobot compatible'yi işareti kaldır,tekrar işaretle sonra Launch de oyuna gir olması lazım,olmazsa botu sil tekrar yükle...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap