Icerige atla
Extraloob

Lisesliler+++ ACİL YARDIMm:

· 27 Yanıt · 1.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
F
#21
ben And. Tek. Lis. Bilişim teknolojilerinde okuyorum.
Hiç tavsiye etmem arkadaşım berbat okuldur.
Sınıf 29 kişi sadece 4 kız war :x rezalettir bütün teknik liseler ayrıca ben gelecek yıl Yabancı dil bölümüne geçmeyi düşünüyorum 😉
B
#22
ben And. Tek. Lis. Bilişim teknolojilerinde okuyorum.
Hiç tavsiye etmem arkadaşım berbat okuldur.
Sınıf 29 kişi sadece 4 kız war :x rezalettir bütün teknik liseler ayrıca ben gelecek yıl Yabancı dil bölümüne geçmeyi düşünüyorum ;)


Okula kız için gitmiyorsun okumak için gidiyorsun yanlış bir düşünce...
F
#23
ben And. Tek. Lis. Bilişim teknolojilerinde okuyorum.
Hiç tavsiye etmem arkadaşım berbat okuldur.
Sınıf 29 kişi sadece 4 kız war :x rezalettir bütün teknik liseler ayrıca ben gelecek yıl Yabancı dil bölümüne geçmeyi düşünüyorum ;)


Okula kız için gitmiyorsun okumak için gidiyorsun yanlış bir düşünce...

o da snn düşüncen ben %80 kız %10 vakit geçirmek %5 internete sorunsun bağlanmak %3 pc sorunlarımı halletmek %2 okumak için gidiyorum
B
#24
ben And. Tek. Lis. Bilişim teknolojilerinde okuyorum.
Hiç tavsiye etmem arkadaşım berbat okuldur.
Sınıf 29 kişi sadece 4 kız war :x rezalettir bütün teknik liseler ayrıca ben gelecek yıl Yabancı dil bölümüne geçmeyi düşünüyorum ;)


Okula kız için gitmiyorsun okumak için gidiyorsun yanlış bir düşünce...

o da snn düşüncen ben %80 kız %10 vakit geçirmek %5 internete sorunsun bağlanmak %3 pc sorunlarımı halletmek %2 okumak için gidiyorum


Kız meslek lisesine git o zaman 😈 😁
F
#25
@ BaTTerST babam yollasa ben giderimde göndermiyo 😞 😈 😈
M
Mumya ⭐ 19y
#26
Benim notlarım güzel
Ailem okumak için gittiğimi sanıyor
ama sırf sevdiğimin arkasında oturuyorum diye gidiorm:P

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: