ben And. Tek. Lis. Bilişim teknolojilerinde okuyorum.
Hiç tavsiye etmem arkadaşım berbat okuldur.
Sınıf 29 kişi sadece 4 kız war :x rezalettir bütün teknik liseler ayrıca ben gelecek yıl Yabancı dil bölümüne geçmeyi düşünüyorum 😉
F
fdgdfgdfgdf
⭐ 19y