okula göre farklı yönetmelikler var yani bilemicem ama bişey olmaz diye düşünüyorum.
Lise 1 ~ 4 Gün Üst Üste Özürsüz Devamsızlık hk.
· 22 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
sweetCHIEF
⭐ 17y
varmı öyle şey 19 gün gitmezsin kimse birşey diyemez 20. yap ozamanda... 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap