Icerige atla
Extraloob

Lineage2 Online [ L2 ]

· 31 Yanıt · 4.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
D
Dexter ⭐ 19y
#21
bbişi sorcam bu wizardlar bi nevi silkroadda avrupa wizarda mı benzio yani defansı o kadar düşükmü bunu öğrenebilirmiyim snden
D
Dexter ⭐ 19y
#22
bu kaç lwl ya mirror1 2.37 mirror2 2.32 gb
1 i bitti sevindim 2. side farklı değilmiş ya
M
Metamorph OP ⭐ 19y
#23
wizardların defansı düşük değildir eğer wizard açmayı düşünürsen human-necromanser-soultaker açmanı öneririm bunda wizardların defansı fightlar kadar olmasada yüksektir
D
Dexter ⭐ 19y
#24
saol şu an mirror2 yi indirmeye başladım da biraz yavaş 10mb ile indirio Very Happy Razz hiçbişi bilmiom ya oyunla ilgili bildiğin türk forumu varmı
D
Dexter ⭐ 19y
#25
mirror2 nin snde başka linki varmı acaba
M
Metamorph OP ⭐ 19y
#26
valla başka bildiğim mirror yok bildiğim türk forumuda www.l2kings.com
D
Dexter ⭐ 19y
#27
son bi soru Razz bu systemi nasıl kuruoz nereye atıoz bi bilgi verirsen
D
Dexter ⭐ 19y
#28
offf bu ne karışık bi oyun ya 16 lwl oldum ışınlandım kayboldum Razz bi yardım pls
D
Dexter ⭐ 19y
#29
bi yardım edermisin ya nasıl class seçcem 20 lwl oldum ama büyüleri açamadım bi ilgilensen sanada ulaşamıom bi yardım ya
M
Metamorph OP ⭐ 19y
#30
@dexter
oyundaki nickim xxxLURTZxxx pm at ulaşırsın pm atmak içinde "xxxLURTZxxx s.a yazacaksın örneğin ama başında mutlaka " işareti olması gerekli

up up
M
Metamorph OP ⭐ 19y
#31
NoWayOut clanını kurdum arkadaşlar ve şuanda castle siegemiz başlamıştır inşallah saldırdığımız kaleyi ele geçirecez.. Exclamation Exclamation extrabeer extrabeer

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: