bbişi sorcam bu wizardlar bi nevi silkroadda avrupa wizarda mı benzio yani defansı o kadar düşükmü bunu öğrenebilirmiyim snden
Lineage2 Online [ L2 ]
· 31 Yanıt · 4.1K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
bu kaç lwl ya mirror1 2.37 mirror2 2.32 gb
1 i bitti sevindim 2. side farklı değilmiş ya
1 i bitti sevindim 2. side farklı değilmiş ya
wizardların defansı düşük değildir eğer wizard açmayı düşünürsen human-necromanser-soultaker açmanı öneririm bunda wizardların defansı fightlar kadar olmasada yüksektir
saol şu an mirror2 yi indirmeye başladım da biraz yavaş 10mb ile indirio Very Happy Razz hiçbişi bilmiom ya oyunla ilgili bildiğin türk forumu varmı
mirror2 nin snde başka linki varmı acaba
valla başka bildiğim mirror yok bildiğim türk forumuda www.l2kings.com
son bi soru Razz bu systemi nasıl kuruoz nereye atıoz bi bilgi verirsen
offf bu ne karışık bi oyun ya 16 lwl oldum ışınlandım kayboldum Razz bi yardım pls
bi yardım edermisin ya nasıl class seçcem 20 lwl oldum ama büyüleri açamadım bi ilgilensen sanada ulaşamıom bi yardım ya
@dexter
oyundaki nickim xxxLURTZxxx pm at ulaşırsın pm atmak içinde "xxxLURTZxxx s.a yazacaksın örneğin ama başında mutlaka " işareti olması gerekli
up up
oyundaki nickim xxxLURTZxxx pm at ulaşırsın pm atmak içinde "xxxLURTZxxx s.a yazacaksın örneğin ama başında mutlaka " işareti olması gerekli
up up
NoWayOut clanını kurdum arkadaşlar ve şuanda castle siegemiz başlamıştır inşallah saldırdığımız kaleyi ele geçirecez.. Exclamation Exclamation extrabeer extrabeer
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap