Kimse sana hayatını şu şekilde yaşa demiyo . İtici ve ukala tavırların var bunları düzeltmen isteniyo ;)
oldugum gibi kalmayı düşünüyorum beni boyle seven sever sevmeyen sevmez ben kendi durumumdan memnunum hiç bir zmn en sevilen olmak gibi bi niyetimde olmadı sırf milelte iyi gozukecem diye hep olumlu yazı yazmam aklıma gelen neyse içimden gelen neyse onu yazarım sonucunada her zmn razıyımdır
hade yat uyu sen.
Senin için en hayırlı bu olur...
Rahat ol dostum ben bandan korkmam uyeligin bi onemi yoktur bu gider bi başkası gelir o gider bi başkası veya hiç gelmez hiç kimse veya hiç birşey vazgeçilmez degildir