Icerige atla
Extraloob

Light Graffiti #

· 38 Replies · 2.2K views · Page 2 / 2
Replies
O
O.o ⭐ 18y
#21
Kimse sana hayatını şu şekilde yaşa demiyo . İtici ve ukala tavırların var bunları düzeltmen isteniyo ;)

oldugum gibi kalmayı düşünüyorum beni boyle seven sever sevmeyen sevmez ben kendi durumumdan memnunum hiç bir zmn en sevilen olmak gibi bi niyetimde olmadı sırf milelte iyi gozukecem diye hep olumlu yazı yazmam aklıma gelen neyse içimden gelen neyse onu yazarım sonucunada her zmn razıyımdır
hade yat uyu sen.
Senin için en hayırlı bu olur...

Rahat ol dostum ben bandan korkmam uyeligin bi onemi yoktur bu gider bi başkası gelir o gider bi başkası veya hiç gelmez hiç kimse veya hiç birşey vazgeçilmez degildir
M
Morwena ⭐ 19y
#22
bandan korkmaz mısın ?
bu cümle ne demek biliyor musun..? bu sitenin yöneticisi benim demek,benim sözüm geçer demek.
sen yol al o zaman...
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#23
Gün geçtikçe ilginç tiplerle karşılaşıyoruz . Hayırlısı bakalım iyi uykular ..
A
asdfasdf ⭐ 19y
#24
şu 5. mü 6. mı resimdeki kamyon rusya da oturuken 76 model ZİL benziıyor süt taşıyordu onla 😁
F
fck_u ⭐ 18y
#25
bandan korkmaz mısın ?
bu cümle ne demek biliyor musun..? bu sitenin yöneticisi benim demek,benim sözüm geçer demek.
sen yol al o zaman...

Wow arkadaşımızın anlayısı tartışıacak derece de ilginç ben bandan kotmuyom dedigi için banlanmış bak bak ne kdr saçma bi uygulama o zmn turkiyedeki rejimden menmun olmuyanlarıda ulkeden atalım 😊 morwena bu msjından sonra tahsilini merak ettim boş biriysen boşa grtlak patlatmıyalım kimse bandan korkmuyom dedigi için banlanmaz senin gibilerin yaptıgına havadan nem kapmak denir (meali bahane aramak) neyse 2 yıldır 3 kere veya 4 kere banlandım hepside bireysel tartışmaları kaldıramıyan g.mod lar uzunden oldu benim uyelikler adına hiç uzuldugum yok ancak site adına uzuluyom bu kdr da secici olmamazlık ilginç onune gelen mod oluyo tabiki bu konuda taktir yoneticilerin Gerçi forumun halini seviyesini banlanan mod ve g.mod arkadaşlarımız biliyo sacma sapan ndnler bazı kişilerin çıkarlarıyla uyuşmadıgı için tek ve en kolay secenek ban tabi sonra uyeler kimki açıklama yapma geregi bile duyulmuyo
Vermiş oldugum rahatsızlık için Morwena ve son yazmış oldugu cumle nedeniyle 4ever2gether hariç tum diger kişilerden ozur diliyom diger uyelere tek diyeceğim birgun yapılan herşeye evet kabul demediginiz zmn sıra sizede gelecek
son ricam bu yazıının editlenmemesidir Tabi gerçekler acıdır katlanabilen editlemesin
Saygılar iyi forumlar
B
#26
Önüne gelen mod, global mod oluyor gibi tavırlar sergilemessen sevinirim.Ayrıca forumda bütün olup biteni üyeler bilmek zorunda değil.
F
fck_u ⭐ 18y
#27
Önüne gelen mod, global mod oluyor gibi tavırlar sergilemessen sevinirim.Ayrıca forumda bütün olup biteni üyeler bilmek zorunda değil.

bilmek zorunda unutmaki o uyeler olmasa bu forum olmaz
B
#28
Bilmek isteyen 10 üye ama bak bakalım kaç tane üyemiz var veya bilmediği için bu forumla ilişkisini kesen kaç üye var ?
D
drotalion ⭐ 19y
#29
90.000 üyemiz var, bu rakam senin gibi birini atınca 89.999 a düşerse pek bir kaybımız olmaz, hatta forum kalitesi arttığı için kazancımız olur.fck_u, senden adam olmadnı rica ediyorum.
T
TitusPullo ⭐ 19y
#30
@fck_u

Sabahın 9'unda illaki ellerimi kana bulayacaksınız. fck_u Foruma bir daha gelme canımcım, istenmiyorsun. Bu sözler üzerine gelecek olursan Nickini "Hastalıklı_Pişkin v1" Yaptıracam.
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#31
bandan korkmaz mısın ?
bu cümle ne demek biliyor musun..? bu sitenin yöneticisi benim demek,benim sözüm geçer demek.
sen yol al o zaman...

Wow arkadaşımızın anlayısı tartışıacak derece de ilginç ben bandan kotmuyom dedigi için banlanmış bak bak ne kdr saçma bi uygulama o zmn turkiyedeki rejimden menmun olmuyanlarıda ulkeden atalım 😊 morwena bu msjından sonra tahsilini merak ettim boş biriysen boşa grtlak patlatmıyalım kimse bandan korkmuyom dedigi için banlanmaz senin gibilerin yaptıgına havadan nem kapmak denir (meali bahane aramak) neyse 2 yıldır 3 kere veya 4 kere banlandım hepside bireysel tartışmaları kaldıramıyan g.mod lar uzunden oldu benim uyelikler adına hiç uzuldugum yok ancak site adına uzuluyom bu kdr da secici olmamazlık ilginç onune gelen mod oluyo tabiki bu konuda taktir yoneticilerin Gerçi forumun halini seviyesini banlanan mod ve g.mod arkadaşlarımız biliyo sacma sapan ndnler bazı kişilerin çıkarlarıyla uyuşmadıgı için tek ve en kolay secenek ban tabi sonra uyeler kimki açıklama yapma geregi bile duyulmuyo
Vermiş oldugum rahatsızlık için Morwena ve son yazmış oldugu cumle nedeniyle 4ever2gether hariç tum diger kişilerden ozur diliyom diger uyelere tek diyeceğim birgun yapılan herşeye evet kabul demediginiz zmn sıra sizede gelecek
son ricam bu yazıının editlenmemesidir Tabi gerçekler acıdır katlanabilen editlemesin
Saygılar iyi forumlar


Bunları yazarken önce bu topic altında yazdığı mesajlara dönüp baktımı . Bu mesajı yazarak kendi olmayan seviyesini - lere düşürdü . [o.O] dün banlandın ve yeni hesap açtın bunu sölemek içinmiydi yazık sana gerçekten bişiler bildiğini sanıyosan fakat bildiğin hiç bişi yok önce saygı ve sevgi ' yi öğren gerisi sonra gelir zaten

Vermiş oldugum rahatsızlık için Morwena ve son yazmış oldugu cumle nedeniyle 4ever2gether hariç tum diger kişilerden ozur diliyom diger uyelere tek diyeceğim birgun yapılan herşeye evet kabul demediginiz zmn sıra sizede gelecek
son ricam bu yazıının editlenmemesidir Tabi gerçekler acıdır katlanabilen editlemesin
Saygılar iyi forumlar


Saygısı olmayan bi insan saygılar demesine şaşırdım 😱 :?
L
LOveLyDaYs ⭐ 19y
#32
ÇOk güzeller acaba bende yapabilirmiiym paylaşı için saĞol
M
Morwena ⭐ 19y
#33
Sen zaten artık bu siteye isteyerekte gelemezsin.
Bu sitenin ''yüzsüz'' adamlarla işi yok !
X
Xanthos ⭐ 19y
#34
gereksiz yere polemik yaratmışsınız. Global modlara yakışmamış.
O
Old School ⭐ 19y
#35
Adamın adında hayır yok zaten boşverin kendi çapında takılsın bu kişiler için polemiğe girmeye deymez...
M
Morwena ⭐ 19y
#36
gereksiz yere polemik yaratmışsınız. Global modlara yakışmamış.

neyimize yakışmamış, adamı banlamak mı bize yakışmamış ?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#37
Surada Global Moderator,Moderator,Uye dinlemeden yorum yapardim da,bugun kirici olma gunumde degilim,topic altinda cok buyuk hatalar yapilmis,umarim anlayan anlar da uzun uzun aciklama yapmama gerek kalmaz...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: