Icerige atla
Extraloob

Legend is back ;)

· 30 Replies · 2.7K views · Page 2 / 2
Replies
W
Warmoon OP ⭐ 18y
#21
Bizim Turklerin yetenekli oldugu az konulardan biride FPS artik onada izin vermiolarsa Combat Arms TR istioruzzz xD...!(ciddiyim)


Black Point oynuyorum şuanda, %100 yerli ve BETA 'da krallığa oynanır yani 😜

http://www.blankpoint.com.tr

Videolarını izleyebilirsin. 8)

sen varsan bende her turlu sertac abi =)..
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#22
Bizim Turklerin yetenekli oldugu az konulardan biride FPS artik onada izin vermiolarsa Combat Arms TR istioruzzz xD...!(ciddiyim)


Black Point oynuyorum şuanda, %100 yerli ve BETA 'da krallığa oynanır yani 😜

http://www.blankpoint.com.tr

Videolarını izleyebilirsin. 8)



dur dur bizde başlayalım sen arayı açmadan gelelim 😜
P
Pro ⭐ 18y
#23
Bizim Turklerin yetenekli oldugu az konulardan biride FPS artik onada izin vermiolarsa Combat Arms TR istioruzzz xD...!(ciddiyim)


Black Point oynuyorum şuanda, %100 yerli ve BETA 'da krallığa oynanır yani 😜

http://www.blankpoint.com.tr

Videolarını izleyebilirsin. 8)

yerli mi lol saka heralde ben bunu 6-7 ay once oynadim rus versionu'nu summer3: 😁
A
Adith ⭐ 18y
#24
Combat Artms'ta o kadar para dönüyormu yav. summer5:
W
Warmoon OP ⭐ 18y
#25
Combat Artms'ta o kadar para dönüyormu yav. summer5:

hemde nasil Combat Arms nasil batmadi saniosun
20 TL olsa 10.000 NX
500.000 den fazla ceken var sen hesapla =)
A
Adith ⭐ 18y
#26
Hobaaa bizim guildle beraber CA geçiş yapsakmı acaba,kafama yattı. 🤔
A
Avasin ⭐ 17y
#27
Wb
T
TheCunninG ⭐ 19y
#28
wb
W
Warmoon OP ⭐ 18y
#29
Hobaaa bizim guildle beraber CA geçiş yapsakmı acaba,kafama yattı. 🤔

karısmak gibi olmasin ama bence gitme =)
oralar yıllardır oynayan pro kaynıo eger iyi oyuncuysan 1 gun ila 2 hafta arasi belli olur... =)
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#30
Bizim Turklerin yetenekli oldugu az konulardan biride FPS artik onada izin vermiolarsa Combat Arms TR istioruzzz xD...!(ciddiyim)


Black Point oynuyorum şuanda, %100 yerli ve BETA 'da krallığa oynanır yani 😜

http://www.blankpoint.com.tr

Videolarını izleyebilirsin. 8)

yerli mi lol saka heralde ben bunu 6-7 ay once oynadim rus versionu'nu summer3: 😁


Avrupa 'da vardı Türkiye 'de yoktu, yeni geldi ve şuanda BETA aşamasında .. Siteye girdiysen zaten görürsün neyin ne olduğunu 😉
EXL | SRO | İŞKOLİK

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: