Bizim Turklerin yetenekli oldugu az konulardan biride FPS artik onada izin vermiolarsa Combat Arms TR istioruzzz xD...!(ciddiyim)
Black Point oynuyorum şuanda, %100 yerli ve BETA 'da krallığa oynanır yani 😜
http://www.blankpoint.com.tr
Videolarını izleyebilirsin. 8)
sen varsan bende her turlu sertac abi =)..
