kurmaya kalktıgımda gununden pnce kuramazsın gibi birşey diyor ayın 20 sindeyiz kurması gerekmıyormu kurabilen varsa nası kurdugunu paylaşırmı acaba ?
Legend III kuraiblen varmı ?
· 18 Replies · 1.2K views 0 reading
18 Replies
S
SagittariuS
⭐ 19y
JasonWalker'ın verdigi programı dene onunla kurarsın..
I
iwontcry4u
⭐ 19y
Ayın 20 si derken update den sonra anlamında 20 si 😊 14:00 gibi acılır galiba.
S
SagittariuS
⭐ 19y
Buradan >>>>> Legend III Aktifleştirici
oyunu kurdum 4 denemeden sonra ama legend3 açılana kadar beklicez
O
Old School
⭐ 19y
Yani her durumda updatenin bitmesini bekliycez kursak bile
off kafayı yicem 😢 ben clienti 1 hafta önce indirmistim simdi yükleyim dedim your client damaged hatası verdi offfffffff 😢 :evil:
Niye ki ben kurdum oyunu işte launcher a tıkladım server lar check te olduğu için start gelmiyo server ların acılmasını bekliyoruz
setup exe yi masaüstüne atıp ordan çalıştırın
setup exe yi masaüstüne atıp ordan çalıştırın
SRO150 kopyalanamıyor:Veri Hatası (döngüsel artık denetimi) diye hata veriyo masa üstüneatarken 😢
onu rar halinde indirdin diil mi rar halinde masaüstüne almaya çalış o şekilde masaüstüne çıkar bakalım olcak mı
hayır rar la inmedi ama ben rarlayım bide öyle deneyim :?
olmuyo 😞
bn kuruyorum suan
yeniden indiriyorum 😢 😢 filefront la indirdim bozuk cıkdı simdi rarları indiriyorum 😢 kotada ascak 😢
iyisimi sen yeniden indir bilmiyorum belki pc den kaynaklanıyodur sana hızlı bi link bulabilirsem bildiririm
o exl rar dan indiriyorum 2. part bitmek üzere.Rapidshare oldugu icin indirmesi zorlasıyor ama her dosya indikden sonra modeme reset atmak zorunda kalıyorum :x
bende bakıyordum hızlı bi link ama indiriyormuşsun madem kolay gelsin hızlı iner inş.
sagol :S
Log in to write a reply.
Log In