arkadaslar bn bu yaz laptop almayı dusunuyorum ancak net baglantısını nasıl yapacam bu WIN lar silkroadı acar mı yeter mı ? yanı yada baska cozum yolları nelerdır bana bırı ızah ede bılır mı ?
laptopla ilgili acıl bı sorun !!!
· 12 Replies · 1.6K views 0 reading
12 Replies
NoMoreLove
⭐ 18y
Vınn normal bağlantından daha hızlı.
PS: İmzanı beğendim. =)
PS: İmzanı beğendim. =)
Vınn normal bağlantından daha hızlı.
PS: İmzanı beğendim. =)
yanı wın calıstırır sroyu rahatca ark.lar bana wın sroyu acarsada cok kasar yavas flan dedıler ❗
ps:imzam guzeldır kadın porn star (jordan caver) makara: makara: makara:
alma laptop
alma laptop
neden alacagım laptop 1gb ram 1 gb ekran kartı sadece ıcınde sro olacak baska hıc bı sey olmayacak ❗ ❗
alma laptop
neden alacagım laptop 1gb ram 1 gb ekran kartı sadece ıcınde sro olacak baska hıc bı sey olmayacak ❗ ❗
kaça alcan 1000 tl filen ise üstüne biraz kar şunnlardan birini al çok manyak aletler bu yaz birini kesin alıcam 😄
http://www.bimeks.com.tr/urun/1002/109293/casper-nirvana-cn-bm430a.aspx
http://www.bimeks.com.tr/urun/1002/109934/toshiba-satellite-l505-13v.aspx
ps:2 side en az 5 sene idare eder
alma laptop
neden alacagım laptop 1gb ram 1 gb ekran kartı sadece ıcınde sro olacak baska hıc bı sey olmayacak ❗ ❗
kaça alcan 1000 tl filen ise üstüne biraz kar şunnlardan birini al çok manyak aletler bu yaz birini kesin alıcam 😄
http://www.bimeks.com.tr/urun/1002/109293/casper-nirvana-cn-bm430a.aspx
http://www.bimeks.com.tr/urun/1002/109934/toshiba-satellite-l505-13v.aspx
ps:2 side en az 5 sene idare eder
bro bnm sorunum alet deıl bu wınlar var ya sroyu acar mı bn netı nasıl baglarım her yere gıttımde onu bılmıom ama aletelere bakcam
R
rastlantisal
⭐ 19y
Merhabalar.
Ağustos başından beri vınn kullanıyorum ve hiçbir sıkıntım yok. SRO ile kotayıda aşamazsın.
Laptop konusunda ise 7/24 açık olacağını hesap ederek ısınma problemi olmayan bir ürün olmalısın. Acer ve samsung laptoplarda böyle bir sıkıntı yok. Toshibam bir hayli ısınıyordu.
Saygılarımla.
Ağustos başından beri vınn kullanıyorum ve hiçbir sıkıntım yok. SRO ile kotayıda aşamazsın.
Laptop konusunda ise 7/24 açık olacağını hesap ederek ısınma problemi olmayan bir ürün olmalısın. Acer ve samsung laptoplarda böyle bir sıkıntı yok. Toshibam bir hayli ısınıyordu.
Saygılarımla.
Merhabalar.
Ağustos başından beri vınn kullanıyorum ve hiçbir sıkıntım yok. SRO ile kotayıda aşamazsın.
Laptop konusunda ise 7/24 açık olacağını hesap ederek ısınma problemi olmayan bir ürün olmalısın. Acer ve samsung laptoplarda böyle bir sıkıntı yok. Toshibam bir hayli ısınıyordu.
Saygılarımla.
casper alacam en az 7/10 acık olacak yanı wın kasmadan sroyu calıstırır mı zaten onla muzık flım msn flan yok sadece sro olacak kasar mı net onu merak edıyorum ark.lar kasacagını soledıler ❗
NoMoreLove
⭐ 18y
Kasmaz.
bence asus al benim makina 12 tane açıyo ve hiç bi sorun olmuyo sessiz çalışıyo ve ısınma derdi yok
bence asus al benim makina 12 tane açıyo ve hiç bi sorun olmuyo sessiz çalışıyo ve ısınma derdi yok
bro bn ne alayım demıyorum baslıgı okuduysan wınlar sroyu rahat acar mı dedım bazı arklar kasmadan acar dedı bakalım minş. oyledir pray:
Log in to write a reply.
Log In