Icerige atla
Extraloob

Laglı Günler...

· 9 Replies · 1.4K views
V
vergil OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar farkettiyseniz son günlerde oyun oynanmamaya başladı.(Yada bende öyle)Bİr ara internettemi sorun var deyip TTneti arayım dedim ve yani bu kadar olur müşteri servisi cevap vermiyor!Eğer bir yolunu bulursanız lütfen iletin aksi halde oyunu resmen bırakacağım.Silkroad deil lagroad............ Evil or Very Mad
9 Replies
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#2
sırf bu sabah lagdan dolayı 18kere yattım yuhh dedim Crying or Very sad ettiğim bedduaların haddi hesabı yok Mr. Green ama artık sabahları gezip tozup gece kusu olma kararı verdim Twisted Evil
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
C
Ch0sen0ne ⭐ 19y
#3

sırf bu sabah lagdan dolayı 18kere yattım yuhh dedim Crying or Very sad ettiğim bedduaların haddi hesabı yok Mr. Green ama artık sabahları gezip tozup gece kusu olma kararı verdim Twisted Evil

ben hep oyle yapiyorum sabah botta ne yaparsa yapsin iste aksama da ben takiliyorum sabah lag baslayana kadar ^^
J
Jigsaw ⭐ 19y
#4

sırf bu sabah lagdan dolayı 18kere yattım yuhh dedim Crying or Very sad ettiğim bedduaların haddi hesabı yok Mr. Green ama artık sabahları gezip tozup gece kusu olma kararı verdim Twisted Evil


%36 mı yoksa PVP mi?!!!! Shocked
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#5


sırf bu sabah lagdan dolayı 18kere yattım yuhh dedim Crying or Very sad ettiğim bedduaların haddi hesabı yok Mr. Green ama artık sabahları gezip tozup gece kusu olma kararı verdim Twisted Evil


%36 mı yoksa PVP mi?!!!! Shocked


evet -%36 Crying or Very sad
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
B
#6
Büyük patch de non-stop botlar kaldırılmıştı...Fakat baktılar online üye sayısı azaldı dolayısıyla oyunun prestiji birçok oyuncu yönünde düştü ...Eee karar Bir süre daha izin verelim....Tekrar çoook online oyunculu prestijli günlerimize dönelim tekrar toplu ban.....(bu benim fikrim... Mr. Green Mr. Green )

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: