Arkadaşlar farkettiyseniz son günlerde oyun oynanmamaya başladı.(Yada bende öyle)Bİr ara internettemi sorun var deyip TTneti arayım dedim ve yani bu kadar olur müşteri servisi cevap vermiyor!Eğer bir yolunu bulursanız lütfen iletin aksi halde oyunu resmen bırakacağım.Silkroad deil lagroad............ Evil or Very Mad
Laglı Günler...
· 9 Replies · 1.4K views 0 reading
9 Replies
sırf bu sabah lagdan dolayı 18kere yattım yuhh dedim Crying or Very sad ettiğim bedduaların haddi hesabı yok Mr. Green ama artık sabahları gezip tozup gece kusu olma kararı verdim Twisted Evil
sırf bu sabah lagdan dolayı 18kere yattım yuhh dedim Crying or Very sad ettiğim bedduaların haddi hesabı yok Mr. Green ama artık sabahları gezip tozup gece kusu olma kararı verdim Twisted Evil
ben hep oyle yapiyorum sabah botta ne yaparsa yapsin iste aksama da ben takiliyorum sabah lag baslayana kadar ^^
sırf bu sabah lagdan dolayı 18kere yattım yuhh dedim Crying or Very sad ettiğim bedduaların haddi hesabı yok Mr. Green ama artık sabahları gezip tozup gece kusu olma kararı verdim Twisted Evil
%36 mı yoksa PVP mi?!!!! Shocked
sırf bu sabah lagdan dolayı 18kere yattım yuhh dedim Crying or Very sad ettiğim bedduaların haddi hesabı yok Mr. Green ama artık sabahları gezip tozup gece kusu olma kararı verdim Twisted Evil
%36 mı yoksa PVP mi?!!!! Shocked
evet -%36 Crying or Very sad
B
BordoBereli_
⭐ 19y
Büyük patch de non-stop botlar kaldırılmıştı...Fakat baktılar online üye sayısı azaldı dolayısıyla oyunun prestiji birçok oyuncu yönünde düştü ...Eee karar Bir süre daha izin verelim....Tekrar çoook online oyunculu prestijli günlerimize dönelim tekrar toplu ban.....(bu benim fikrim... Mr. Green Mr. Green )
Log in to write a reply.
Log In