Icerige atla
Extraloob

Lag..

· 10 Yanıt · 1.4K görüntüleme
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#1
bugün öğlenden beri DELİ GİBİ lag yapan var mı? 😁

ben hareket bile edemiyorum
10 Yanıt
B
brkcn ⭐ 18y
#2
bende yha bu legend3 plus dan olabilirmi ?
M
#3
allah belasını versin yaw lanet olsun pre boşa gidiyor 2 gündür haram olsun o aldıkları paralar şerefsizler
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#4
lagın nedeni ttnet
türkiye genelinde var
joymaxla falan alakası yok
aslında bu sorun 3 haftadır var
ama çığrından çıktı şimdi
aldıkları 1 kr haram olsun ttnetin
J
JuNioRKinG ⭐ 19y
#5
Sabahdan beri yemin ederimki oyuna giremiyorum c9 veya trafick veriyor böyle bişey görmedim pc den dolayı desem pc nin özelliklerini saysam gözleriniz yerinden fırlar ama yok hala lag var garip bi şey var önüne geçilmiyor .
M
Mr.LoNeLy ⭐ 19y
#6
€vt Aşırı Lag Var oyunda NEfretlik hemde 🙏
B
#7
I hate TTNET
E
erhat1919 ⭐ 19y
#8
evet ya aşırı lag var ne zaman düzelecek bilinmez
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#9
>.<
B
brkcn ⭐ 18y
#10
offf ttnet yha bi gurup oluşrurup protesto ypsak tel ağ bağlantılarını kitlesek aynı anda arasak sorunumuzu söylesek ayaklansak artık sessizmi kalıcaz ? 👴 👴 👴 👴 👴 👴 👴 👴 ❓ :?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: