Beyler benim pc nin özellikleri şunlar:amd athlon(tm) 64x2 core processor 3600+1.90ghz ram ise 1gb 896 mb ram ekran kartı 128 ati ankart ise gıgabayt silkroada girdiğimde hala lag oluyor bu normal mi yoksa lag herkesde mi var.Lagdan tibeti bıraktım venüse geçtim orda da lag var.Yardım ederseniz sevinirim....
Lag
· 14 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
her zaman her yerde lag var
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Lag bilgisayar hızına bağlı değildir internet hızına bağlıdır donma vs. bilgisayar hızına bağlıdır extraokk
Arkadaşlar bu 1 haftadan beri yaşanan lag Silkroad'tan ve Ttnet'ten kaynaklanıyor ...
İnternet hızımda 1024 ama 2 kişi kullanıyoruz.Modemin markasıda mercury
W
wolwerinetr
⭐ 19y
ben bole oyunun ... lagtan oyuna girmiorum artık bıktım bıktım bıktım Exclamation
kasıyon kasıyon sonra bir lag geliyo ölüyon hiçbir anlamı kalmıyo kasdıgından ayriyetten onundan bir zevk alamıyorsun
J
JuNioRKinG
⭐ 19y
Ya bugün başıma çok değişik bişey geldi
Arrow : kasıyodum niya sniper lerde oyunda lag yok bişey yok char kitlendi bakdımmsj yazabiliyorum ama oyunda lag yok sonra bakdım potda basmıyo 17 k canı vura vura öldürdüler ama anlayamadım oyunda lag yok bişey yok char duruyo öle oynatamıyorum pot basmıyo Sad
Arrow : kasıyodum niya sniper lerde oyunda lag yok bişey yok char kitlendi bakdımmsj yazabiliyorum ama oyunda lag yok sonra bakdım potda basmıyo 17 k canı vura vura öldürdüler ama anlayamadım oyunda lag yok bişey yok char duruyo öle oynatamıyorum pot basmıyo Sad
Ya bugün başıma çok değişik bişey geldi
Arrow : kasıyodum niya sniper lerde oyunda lag yok bişey yok char kitlendi bakdımmsj yazabiliyorum ama oyunda lag yok sonra bakdım potda basmıyo 17 k canı vura vura öldürdüler ama anlayamadım oyunda lag yok bişey yok char duruyo öle oynatamıyorum pot basmıyo Sad
Bazen öyle tutukluk yapıyor hayır benim anlamadığım şey bunca olaya rağmen bunca olumsuzluğa rağmen hepimiz nerdeyse oyundan nefret etme aşamasına gelmemize rağmen hala kopamıyoruz oyundan çok enteresan kahvekeyfi
Ya bugün başıma çok değişik bişey geldi
Arrow : kasıyodum niya sniper lerde oyunda lag yok bişey yok char kitlendi bakdımmsj yazabiliyorum ama oyunda lag yok sonra bakdım potda basmıyo 17 k canı vura vura öldürdüler ama anlayamadım oyunda lag yok bişey yok char duruyo öle oynatamıyorum pot basmıyo Sad
Bazen öyle tutukluk yapıyor hayır benim anlamadığım şey bunca olaya rağmen bunca olumsuzluğa rağmen hepimiz nerdeyse oyundan nefret etme aşamasına gelmemize rağmen hala kopamıyoruz oyundan çok enteresan kahvekeyfi
sro dan kopamazsın nıhahahahahaha Twisted Evil
N
NephilimAngel
⭐ 19y
Ya bugün başıma çok değişik bişey geldi
Arrow : kasıyodum niya sniper lerde oyunda lag yok bişey yok char kitlendi bakdımmsj yazabiliyorum ama oyunda lag yok sonra bakdım potda basmıyo 17 k canı vura vura öldürdüler ama anlayamadım oyunda lag yok bişey yok char duruyo öle oynatamıyorum pot basmıyo Sad
ay şey banada oldu dün yanımdaki herkes hareket ediyor yaratıklar hareket ediyor ama ben oldugum yerde kaldım char kıpraşmıyo potda basmıyo yaratıkalr bana vuruyo sonu malüm koma!!! öldü kalkmaya basıyorum kalkmıyo en sonunda gir çık yaptım
Ya bugün başıma çok değişik bişey geldi
Arrow : kasıyodum niya sniper lerde oyunda lag yok bişey yok char kitlendi bakdımmsj yazabiliyorum ama oyunda lag yok sonra bakdım potda basmıyo 17 k canı vura vura öldürdüler ama anlayamadım oyunda lag yok bişey yok char duruyo öle oynatamıyorum pot basmıyo Sad
ay şey banada oldu dün yanımdaki herkes hareket ediyor yaratıklar hareket ediyor ama ben oldugum yerde kaldım char kıpraşmıyo potda basmıyo yaratıkalr bana vuruyo sonu malüm koma!!! öldü kalkmaya basıyorum kalkmıyo en sonunda gir çık yaptım
evt ya banada oldu öldüm sonunda seylerde tıklanmadı sehre isinlanma tuşları bende kapattım
bu lag ga care bulmazlarsa ben bu oynu bırakırım sinir oldum oyna
D
DangerWalker
⭐ 19y
al işte dc yedim off ya
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap