Icerige atla
Extraloob

Lag

· 14 Yanıt · 1.5K görüntüleme
M
MUSTAFA16 OP ⭐ 19y
#1
Beyler benim pc nin özellikleri şunlar:amd athlon(tm) 64x2 core processor 3600+1.90ghz ram ise 1gb 896 mb ram ekran kartı 128 ati ankart ise gıgabayt silkroada girdiğimde hala lag oluyor bu normal mi yoksa lag herkesde mi var.Lagdan tibeti bıraktım venüse geçtim orda da lag var.Yardım ederseniz sevinirim....
14 Yanıt
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#2
her zaman her yerde lag var
O
#3
Lag bilgisayar hızına bağlı değildir internet hızına bağlıdır donma vs. bilgisayar hızına bağlıdır extraokk
M
Morwena ⭐ 19y
#4
Arkadaşlar bu 1 haftadan beri yaşanan lag Silkroad'tan ve Ttnet'ten kaynaklanıyor ...
M
MUSTAFA16 OP ⭐ 19y
#5
İnternet hızımda 1024 ama 2 kişi kullanıyoruz.Modemin markasıda mercury
W
#6
ben bole oyunun ... lagtan oyuna girmiorum artık bıktım bıktım bıktım Exclamation
M
MUSTAFA16 OP ⭐ 19y
#7
kasıyon kasıyon sonra bir lag geliyo ölüyon hiçbir anlamı kalmıyo kasdıgından ayriyetten onundan bir zevk alamıyorsun
J
JuNioRKinG ⭐ 19y
#8
Ya bugün başıma çok değişik bişey geldi

Arrow : kasıyodum niya sniper lerde oyunda lag yok bişey yok char kitlendi bakdımmsj yazabiliyorum ama oyunda lag yok sonra bakdım potda basmıyo 17 k canı vura vura öldürdüler ama anlayamadım oyunda lag yok bişey yok char duruyo öle oynatamıyorum pot basmıyo Sad
M
Mighty ⭐ 19y
#9

Ya bugün başıma çok değişik bişey geldi

Arrow : kasıyodum niya sniper lerde oyunda lag yok bişey yok char kitlendi bakdımmsj yazabiliyorum ama oyunda lag yok sonra bakdım potda basmıyo 17 k canı vura vura öldürdüler ama anlayamadım oyunda lag yok bişey yok char duruyo öle oynatamıyorum pot basmıyo Sad


Bazen öyle tutukluk yapıyor hayır benim anlamadığım şey bunca olaya rağmen bunca olumsuzluğa rağmen hepimiz nerdeyse oyundan nefret etme aşamasına gelmemize rağmen hala kopamıyoruz oyundan çok enteresan kahvekeyfi
A
Audrey ⭐ 19y
#10


Ya bugün başıma çok değişik bişey geldi

Arrow : kasıyodum niya sniper lerde oyunda lag yok bişey yok char kitlendi bakdımmsj yazabiliyorum ama oyunda lag yok sonra bakdım potda basmıyo 17 k canı vura vura öldürdüler ama anlayamadım oyunda lag yok bişey yok char duruyo öle oynatamıyorum pot basmıyo Sad


Bazen öyle tutukluk yapıyor hayır benim anlamadığım şey bunca olaya rağmen bunca olumsuzluğa rağmen hepimiz nerdeyse oyundan nefret etme aşamasına gelmemize rağmen hala kopamıyoruz oyundan çok enteresan kahvekeyfi

sro dan kopamazsın nıhahahahahaha Twisted Evil
N
#11

Ya bugün başıma çok değişik bişey geldi

Arrow : kasıyodum niya sniper lerde oyunda lag yok bişey yok char kitlendi bakdımmsj yazabiliyorum ama oyunda lag yok sonra bakdım potda basmıyo 17 k canı vura vura öldürdüler ama anlayamadım oyunda lag yok bişey yok char duruyo öle oynatamıyorum pot basmıyo Sad


ay şey banada oldu dün yanımdaki herkes hareket ediyor yaratıklar hareket ediyor ama ben oldugum yerde kaldım char kıpraşmıyo potda basmıyo yaratıkalr bana vuruyo sonu malüm koma!!! öldü kalkmaya basıyorum kalkmıyo en sonunda gir çık yaptım
A
Audrey ⭐ 19y
#12


Ya bugün başıma çok değişik bişey geldi

Arrow : kasıyodum niya sniper lerde oyunda lag yok bişey yok char kitlendi bakdımmsj yazabiliyorum ama oyunda lag yok sonra bakdım potda basmıyo 17 k canı vura vura öldürdüler ama anlayamadım oyunda lag yok bişey yok char duruyo öle oynatamıyorum pot basmıyo Sad


ay şey banada oldu dün yanımdaki herkes hareket ediyor yaratıklar hareket ediyor ama ben oldugum yerde kaldım char kıpraşmıyo potda basmıyo yaratıkalr bana vuruyo sonu malüm koma!!! öldü kalkmaya basıyorum kalkmıyo en sonunda gir çık yaptım

evt ya banada oldu öldüm sonunda seylerde tıklanmadı sehre isinlanma tuşları bende kapattım
E
erhat1919 ⭐ 19y
#13
bu lag ga care bulmazlarsa ben bu oynu bırakırım sinir oldum oyna
D
#14
al işte dc yedim off ya

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: