''lady rara'' yazıyor 😆
+47
''lady rara'' yazıyor 😆
Şaşı bak şaşır gibi şaşı bakınca mı çıkıyor lady gaga :P
2.ci tasarımı ekledim bakalım onu benzetebilecekmisiniz 😄 🍿

2.ci tasarımı ekledim bakalım onu benzetebilecekmisiniz 😄 🍿
Hani atların gözüne takarsın ya.. 😁
Ben HeartBeat'in yerinde olsam var ya Berk'e işkence ederdim 😆
Merhaba ben Azeri iş adamı şirket olarak tasarımlarını satın almak istiyoruz.
bro bastırdığın siteyi öğrenebilirmiyim?
Merhaba ben Azeri iş adamı şirket olarak tasarımlarını satın almak istiyoruz.
Nasıl ? 🎭Spoiler
Dalga geçmiyorsanız, özel mesaj yoluyla benimle iletişime geçin.
Merhaba ben Azeri iş adamı şirket olarak tasarımlarını satın almak istiyoruz.
Nasıl ? 🎭Spoiler
Dalga geçmiyorsanız, özel mesaj yoluyla benimle iletişime geçin.
yok canım bunu demek istemişsindir makara:
hayır az çok görmüşlüğün vardır beni forumda azeri iş adamına mı benziyorum bro :D
Merhaba ben Azeri iş adamı şirket olarak tasarımlarını satın almak istiyoruz.

Log in to write a reply.
Log In