http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/video/video.php?v=44584644564&ref=nf
Ps=Yanlış anlamayın kürt değil..
Kurt Telekom Adsl.. :P
· 5 Replies · 1.0K views 0 reading
5 Replies
Zuhahah güzel seslendirmişler 😄
Zuhahah güzel seslendirmişler :D
Evet..:D
D
DangerWalker
⭐ 19y
hehehe çok komik la 😁
😆
Log in to write a reply.
Log In