Gençliğinde babasıyla arası pek iyi olmayan baba dır
Küpeye kızmayan baba
· 13 Replies · 1.5K views 0 reading
13 Replies
takıntısı olmayan babadır.
Evladından vazgeçme noktasına gelen babadır 😜
enteresan bir babadır.. Ben kulağımda 7 delik olmasına rağmen oğlumun kupe takmasına kızarım herhalde... DNA da var bu 😜
oğlunun görüşlerine saygı duymayı bilen bir babadır.
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Çağdaş bir babadır.Benim babam değil ^^
Modern baba.
Türkiyede örneği az olan baba 😄

Kral babadır, ben taktığımda akşamında çıkarmıştım 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
L
LetheVaLente76
⭐ 18y
Türkiyede örneği az olan baba :D
Aynen katılıyorum Türk örf adetlerıne cok ters bir şey erkeklerın kupe takması..Su güzel Türkiyem'de cogunlukla rock-metal dinleyen insanlar takıyor,aksesuar olarak takan cok az ınsan var..Türkiye'de küpeyi genellıkle modern,laik goruslu ınsanlar takar. Dinine,kitabına duskun muhafazakar kesım takmaz,taktırmaz!Bu benım gorusum bu goruslerımı arkadas topluluguma ve çevreme dayanarak yapıyorum.
L
LetheVaLente76
⭐ 18y
Türkiyede örneği az olan baba :D
Aynen katılıyorum Türk örf adetlerıne cok ters bir şey erkeklerın kupe takması..Su güzel Türkiyem'de cogunlukla rock-metal dinleyen insanlar takıyor,aksesuar olarak takan cok az ınsan var..Türkiye'de küpeyi genellıkle modern,laik goruslu ınsanlar takar. Dinine,kitabına duskun muhafazakar kesım takmaz,taktırmaz!Bu benım gorusum bu goruslerımı arkadas topluluguma ve çevreme dayanarak yapıyorum.
Ve ayrıca küpeyi sag kulagına takana farklı gözle bakıyorlar erkekler için sol kulaga kupe takmak daha iyidir :))
Oğlunu çok az gören baba 😆
Ps: Görmüyor ki bilsin küpe taktığını 😜
Ps: Görmüyor ki bilsin küpe taktığını 😜
[ek #12654]
Türk DNA sından sıyrılmış kendi DNA sını oluşturmuş baba şekli
Log in to write a reply.
Log In