ya beyler benim pc nasıl olduysa kendi admintör diye kullanıcı hesap olusturmus ben bunu 2 3 hafta kullandım içine bişiler yükledim sonra yeni bi oturum daha olusturayım dedim bi baktım admintör oturumu gitmiş onun içindeki dosyaları nasıl geri alıcam :?
Kullanıcı Hesabı yardım pls..!
· 3 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
upp ++
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Bilgisayarım>>Yerel Disk>>Documents and Settings>>(Adminstör Hesabınınİsmi)
buradaki klosöre girp bulabilirsin eğer orada yoksa;
Başlat>>Yardım Destek>>Sistem Geri Yükleme>>İleri Sonrada Adminstör Hesabının oldugu bir zaman seçip ileri dersen geri alabilirsin
Ps:Sistem Geri Alma Nedir ?
Sistem geri almanın Bilgisayara hiçbir zararı yoktur.Bunu yapmaktaki amaç kaybedilen bir dosyanın,müziğin,resimin vb. gibi şeyleri var olanki zamana geri alıp onları tekrar kullanabilme elde etmedir.
buradaki klosöre girp bulabilirsin eğer orada yoksa;
Başlat>>Yardım Destek>>Sistem Geri Yükleme>>İleri Sonrada Adminstör Hesabının oldugu bir zaman seçip ileri dersen geri alabilirsin
Ps:Sistem Geri Alma Nedir ?
Sistem geri almanın Bilgisayara hiçbir zararı yoktur.Bunu yapmaktaki amaç kaybedilen bir dosyanın,müziğin,resimin vb. gibi şeyleri var olanki zamana geri alıp onları tekrar kullanabilme elde etmedir.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap