mrb!
sitede Ksro ile ilgili bir bölüm açabilir misiniz? oynayan az ama iyi olurdu öyle bi bölüm...Teşekkürler...
Ksro hakkında bir isteğim var
· 5 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
ilgilenilecektir...
çok istek gelirse açılır.
Bence gerekmez Psro var zaten
Bence gerekmez Psro var zaten
İlgilene olursa Psro bölümüne bir Altforum açarız sorun olmaz 😎
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap