Saçma özenti şekilleri ile kendini şebeğe döndüren Türk kızlarının uyguladığı markayı göstermek içinmidir yoksa güzel göründüklerini sandıkları içinmidir bilmem kendilerini soktukları saçma durum.pijamanın üstüne kapri giyip dışarı çıkmakla eşdeğerdir. Birde gözlemlerime göre bunu çoğunlukla giyim alışveriş merkezlerinde çalışan kızlar yapıyor birde gelip demezmi '' yardımcı olabilirmiyim '' diye..
Kotu Ayakkabı İçine Sokan Türk Kızı
· 5 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Bunun 3 sebebi olduğunu düşünüyorum ;
1)Ayakkabı markasını gösterme
2)Kot'u pisliklerden koruma ^^
3)Kendilerini güzel sanma
En kötü olan kısmı ise bu üçününde çekici olmaması.Türk kızı özentilikte sınırları zorlamaya devam ediyor.
Çıkarabilecekleri akımlarda var tabi Bkz : Türbanlı emolar (:
1)Ayakkabı markasını gösterme
2)Kot'u pisliklerden koruma ^^
3)Kendilerini güzel sanma
En kötü olan kısmı ise bu üçününde çekici olmaması.Türk kızı özentilikte sınırları zorlamaya devam ediyor.
Çıkarabilecekleri akımlarda var tabi Bkz : Türbanlı emolar (:
Çizmenin içine sokulduğunda hoş olabilen durum. Çiftçiler yaparlar pantolonu çizmelerin içlerine sokarlar, pantolon kirlenmesin diye belki ordan gelmedir. 😆
Çizmenin içine sokulduğunda hoş olabilen durum. Çiftçiler yaparlar pantolonu çizmelerin içlerine sokarlar, pantolon kirlenmesin diye belki ordan gelmedir. 😆
çizmeden çok pembe timberland botların hacım aww cok hoş oluyor 😁
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
Şimdilerde moda olan o tüylü,çizme demeye milyon şahit isteyen saçma ayakkabı kastediliyorsa eğer ben de aynı dertten muzdaribim.Haydi insanların ne giydiğine kimsenin karışmaya hakkı yok ama çevrendeki insanların göz hitabetine de hiç mi saygın yok be kuzum..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap