Icerige atla
Extraloob

Kota ile ilgili...

· 17 Replies · 1.6K views
O
OneEyedJack OP ⭐ 19y
#1
Arkdşlar benim kota 5gb250mb olmuş ne kdr gelir tahmininizce Mr. Green
Tırsıyomm da
17 Replies
Q
quaresma ⭐ 19y
#2
detective kahvekeyfi
O
OneEyedJack OP ⭐ 19y
#3

detective kahvekeyfi

Çok güzeL bi cvp sağoL kahvekeyfi
Q
quaresma ⭐ 19y
#4
evi terkettttttttttttttttttttttttt extraokk extraokk
M
mavi_ ⭐ 19y
#5
12 ytl zarara gıreceksınız yanı 42 ytl falan
O
OneEyedJack OP ⭐ 19y
#6

evi terkettttttttttttttttttttttttt extraokk extraokk

Korkutma ya gerçek ne kdr gelir Question Question Question Question
O
OneEyedJack OP ⭐ 19y
#7

12 ytl zarara gıreceksınız yanı 42 ytl falan

ohh ne dicem acaba babama Neutral
C
CapsLock ⭐ 19y
#8
tahminimce 40-60 arası bişe gelir çünkü biras geçse bile ttnet çok pis geçirio
O
OneEyedJack OP ⭐ 19y
#9

tahminimce 40-60 arası bişe gelir çünkü biras geçse bile ttnet çok pis geçirio

Ohaa 60mı o ne ya ne dedin sen babam varya napar acaba bana Confused Confused
Neyse ben bir hafta felan ara verim bari de daha fazla geçmesin
B
#10
ya benimde kotalı ben diyom virüs programı indiriyom gçeiyo öle ama sınırsıza geçicektim karne geldi babam interneti sınırsız kapattırıyodu Mr. Green
T
Torquel ⭐ 19y
#11
1gb=8 ytldir.Bu hangi ay için?Çünkü gecen ay galiba ttnet bedava 1 gb kota veriodu.
O
OneEyedJack OP ⭐ 19y
#12

ya benimde kotalı ben diyom virüs programı indiriyom gçeiyo öle ama sınırsıza geçicektim karne geldi babam interneti sınırsız kapattırıyodu Mr. Green

Evet bende öle diim Mr. Green Mr. Green Mr. Green
O
OneEyedJack OP ⭐ 19y
#13

1gb=8 ytldir.Bu hangi ay için?Çünkü gecen ay galiba ttnet bedava 1 gb kota veriodu.

Ocak-Şubat
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#14
valla bize 60 geliyo evi terketmiom:)
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#15
Evet Bu durumla En cok karsılasan benım banda 6 gb gecmıssın dıyorlardı ayın yarsında kapatmaya karar verdım kapatma parası hariç 115 YTL ve daha ayın yarısı bence biraz bulasma makinaya
erkenden git sınırsın yap santam
C
Cynosure ⭐ 19y
#16
geçmiş olsun detective
T
ToRuN ⭐ 18y
#17
Kardeş Kazan Mubarek oLsun...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: