Icerige atla
Extraloob

Korkak _AwRiL_

· 29 Yanıt · 6.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Y
YuMi__YuMi ⭐ 19y
#21


demekkı msj saysına gore degılde onlıne suresıne gore yapsanlar ooo oo pcyı 1 sne acma tmmdır formda 10 numara onlıne kralı secılrısn Very Happy
bu arada awrıl 1 2 ay oyuna gıremıycekmıs elektırkler kesıkmıs ama formda bızımle beyler Very Happy
artık formda global acarsın merak etme burda oflıne olayıda yok herkes onlıne extraokk


Süpersin yaaa... Mr. Green
Kırıldım gülmekten... Zuhahahahah... Twisted Evil

Bu sorunmu deilmi bilmiyorum ama adam cıkıs demezse o çıkıs yapmadıgı ıcın online gozukuyo bi sure sora ofline gozukcek.Her forumda ole Wink Lutfen dalgaca Konusmıyalım
S
SherwaN ⭐ 19y
#22



demekkı msj saysına gore degılde onlıne suresıne gore yapsanlar ooo oo pcyı 1 sne acma tmmdır formda 10 numara onlıne kralı secılrısn Very Happy
bu arada awrıl 1 2 ay oyuna gıremıycekmıs elektırkler kesıkmıs ama formda bızımle beyler Very Happy
artık formda global acarsın merak etme burda oflıne olayıda yok herkes onlıne extraokk


Süpersin yaaa... Mr. Green
Kırıldım gülmekten... Zuhahahahah... Twisted Evil

Bu sorunmu deilmi bilmiyorum ama adam cıkıs demezse o çıkıs yapmadıgı ıcın online gozukuyo bi sure sora ofline gozukcek.Her forumda ole Wink Lutfen dalgaca Konusmıyalım


Biz forumla dalga geçmiyoruz dostum yaaa... 😊
Sadece adamın forumda hala online olması garip... Mr. Green
Y
YuMi__YuMi ⭐ 19y
#23
İşte diyorum heryerde ole cıkıs yapmadıgı surece online gozukur ama bi sure sora offline yada adam gercekten online ama kactı ki beklerim awrilden Very Happy
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#24
BeyLer O ElektirikLerin Gitmesine Kimse İnanmaz Zaten! İnansaydı GuiLdi! Hemen DağıLmazdı Herkes Onun guiLdinden Çıkmazdı..Sorarım Size Master AwriL'se Kahpehayatın Grand Namesinde Neden MASTER Yazıyor.. HAdi Onu GeçeLim eLektirkLer Gitmiş DiyorLar? Peki ELektirkLerin Gittiğini Nerden biLiyorLar.. TeL YoLuyLa Sözde Demi? Ben Oyunda Bas Bas Bağırdım TeL açın aLın Id Ve Pw'sini Girsin Biri Onun Adına Başkasına MasterLiği Versin! Wink Hadi Onuda Geç Bakın Tayfun Kardeşim AwriL'e Bi Konuda Ne Yazmış.. AwriL War Zamanı geLince OffLine Olmuşsun Sitede Hayırdır FeLan.. War BaşLamadan Önce Bende Siteye Bi Göz Attım .. Ve AwriL Yoktu! Off'du Sonra War başLama Saati geLdi Off oLdu.. Ve Sonradan War BaşLadı AwriL Burda OnLine oLdu??? Onuda BırakaLım AdamLarı Bide Şunu Diyor Yarın geLin Yarın War YapaLım 😊 BaşLı Başınca Bi SaçmaLık! Erkek Gibi Çıkıp Desinki KORKTUK War Yapmıyoruz Charımın eLimden Gitmesini İstemiyorum Desin Eyw..Deriz,Ama BöyLe ErkekLik oLmaz.. Neyse Umarım Artık Herkes Onu Yeterince Tanımıştır! Ve Ben O Charı HÜKMEN Kazanmış buLunmaktayım... Ki aLıcamda O Charı Hep Beraber Görücez 😊

Tayfun Kardeşim Hotamın Arkasına Ot Dikmiştim Şimdi Çıkmıştır Mr. Green RakıLarı aL GeLde KafaLarı ÇekeLim Yahu Mr. Green
K
kahpehayat ⭐ 19y
#25

BeyLer O ElektirikLerin Gitmesine Kimse İnanmaz Zaten! İnansaydı GuiLdi! Hemen DağıLmazdı Herkes Onun guiLdinden Çıkmazdı..Sorarım Size Master AwriL'se Kahpehayatın Grand Namesinde Neden MASTER Yazıyor.. HAdi Onu GeçeLim eLektirkLer Gitmiş DiyorLar? Peki ELektirkLerin Gittiğini Nerden biLiyorLar.. TeL YoLuyLa Sözde Demi? Ben Oyunda Bas Bas Bağırdım TeL açın aLın Id Ve Pw'sini Girsin Biri Onun Adına Başkasına MasterLiği Versin! Wink Hadi Onuda Geç Bakın Tayfun Kardeşim AwriL'e Bi Konuda Ne Yazmış.. AwriL War Zamanı geLince OffLine Olmuşsun Sitede Hayırdır FeLan.. War BaşLamadan Önce Bende Siteye Bi Göz Attım .. Ve AwriL Yoktu! Off'du Sonra War başLama Saati geLdi Off oLdu.. Ve Sonradan War BaşLadı AwriL Burda OnLine oLdu??? Onuda BırakaLım AdamLarı Bide Şunu Diyor Yarın geLin Yarın War YapaLım 😊 BaşLı Başınca Bi SaçmaLık! Erkek Gibi Çıkıp Desinki KORKTUK War Yapmıyoruz Charımın eLimden Gitmesini İstemiyorum Desin Eyw..Deriz,Ama BöyLe ErkekLik oLmaz.. Neyse Umarım Artık Herkes Onu Yeterince Tanımıştır! Ve Ben O Charı HÜKMEN Kazanmış buLunmaktayım... Ki aLıcamda O Charı Hep Beraber Görücez 😊

Tayfun Kardeşim Hotamın Arkasına Ot Dikmiştim Şimdi Çıkmıştır Mr. Green RakıLarı aL GeLde KafaLarı ÇekeLim Yahu Mr. Green



korakan snn gibi olsun ben adam değilsem sen nesin len .....
W
#26


BeyLer O ElektirikLerin Gitmesine Kimse İnanmaz Zaten! İnansaydı GuiLdi! Hemen DağıLmazdı Herkes Onun guiLdinden Çıkmazdı..Sorarım Size Master AwriL'se Kahpehayatın Grand Namesinde Neden MASTER Yazıyor.. HAdi Onu GeçeLim eLektirkLer Gitmiş DiyorLar? Peki ELektirkLerin Gittiğini Nerden biLiyorLar.. TeL YoLuyLa Sözde Demi? Ben Oyunda Bas Bas Bağırdım TeL açın aLın Id Ve Pw'sini Girsin Biri Onun Adına Başkasına MasterLiği Versin! Wink Hadi Onuda Geç Bakın Tayfun Kardeşim AwriL'e Bi Konuda Ne Yazmış.. AwriL War Zamanı geLince OffLine Olmuşsun Sitede Hayırdır FeLan.. War BaşLamadan Önce Bende Siteye Bi Göz Attım .. Ve AwriL Yoktu! Off'du Sonra War başLama Saati geLdi Off oLdu.. Ve Sonradan War BaşLadı AwriL Burda OnLine oLdu??? Onuda BırakaLım AdamLarı Bide Şunu Diyor Yarın geLin Yarın War YapaLım 😊 BaşLı Başınca Bi SaçmaLık! Erkek Gibi Çıkıp Desinki KORKTUK War Yapmıyoruz Charımın eLimden Gitmesini İstemiyorum Desin Eyw..Deriz,Ama BöyLe ErkekLik oLmaz.. Neyse Umarım Artık Herkes Onu Yeterince Tanımıştır! Ve Ben O Charı HÜKMEN Kazanmış buLunmaktayım... Ki aLıcamda O Charı Hep Beraber Görücez 😊

Tayfun Kardeşim Hotamın Arkasına Ot Dikmiştim Şimdi Çıkmıştır Mr. Green RakıLarı aL GeLde KafaLarı ÇekeLim Yahu Mr. Green



korakan snn gibi olsun ben adam değilsem sen nesin len .....


Senden Ne Köy olur Ne de Kasaba Serwer ın gereksiz isimlerinden birisin
T
#27
höyyyytt kavga yok bu arada ben geldim^^ Twisted Evil Twisted Evil
K
kahpehayat ⭐ 19y
#28



BeyLer O ElektirikLerin Gitmesine Kimse İnanmaz Zaten! İnansaydı GuiLdi! Hemen DağıLmazdı Herkes Onun guiLdinden Çıkmazdı..Sorarım Size Master AwriL'se Kahpehayatın Grand Namesinde Neden MASTER Yazıyor.. HAdi Onu GeçeLim eLektirkLer Gitmiş DiyorLar? Peki ELektirkLerin Gittiğini Nerden biLiyorLar.. TeL YoLuyLa Sözde Demi? Ben Oyunda Bas Bas Bağırdım TeL açın aLın Id Ve Pw'sini Girsin Biri Onun Adına Başkasına MasterLiği Versin! Wink Hadi Onuda Geç Bakın Tayfun Kardeşim AwriL'e Bi Konuda Ne Yazmış.. AwriL War Zamanı geLince OffLine Olmuşsun Sitede Hayırdır FeLan.. War BaşLamadan Önce Bende Siteye Bi Göz Attım .. Ve AwriL Yoktu! Off'du Sonra War başLama Saati geLdi Off oLdu.. Ve Sonradan War BaşLadı AwriL Burda OnLine oLdu??? Onuda BırakaLım AdamLarı Bide Şunu Diyor Yarın geLin Yarın War YapaLım 😊 BaşLı Başınca Bi SaçmaLık! Erkek Gibi Çıkıp Desinki KORKTUK War Yapmıyoruz Charımın eLimden Gitmesini İstemiyorum Desin Eyw..Deriz,Ama BöyLe ErkekLik oLmaz.. Neyse Umarım Artık Herkes Onu Yeterince Tanımıştır! Ve Ben O Charı HÜKMEN Kazanmış buLunmaktayım... Ki aLıcamda O Charı Hep Beraber Görücez 😊

Tayfun Kardeşim Hotamın Arkasına Ot Dikmiştim Şimdi Çıkmıştır Mr. Green RakıLarı aL GeLde KafaLarı ÇekeLim Yahu Mr. Green



korakan snn gibi olsun ben adam değilsem sen nesin len .....


Senden Ne Köy olur Ne de Kasaba Serwer ın gereksiz isimlerinden birisin


sen çok gereklisin demne yazık!!
G
GodLeSs ⭐ 19y
#29

BeyLer O ElektirikLerin Gitmesine Kimse İnanmaz Zaten! İnansaydı GuiLdi! Hemen DağıLmazdı Herkes Onun guiLdinden Çıkmazdı..Sorarım Size Master AwriL'se Kahpehayatın Grand Namesinde Neden MASTER Yazıyor.. HAdi Onu GeçeLim eLektirkLer Gitmiş DiyorLar? Peki ELektirkLerin Gittiğini Nerden biLiyorLar.. TeL YoLuyLa Sözde Demi? Ben Oyunda Bas Bas Bağırdım TeL açın aLın Id Ve Pw'sini Girsin Biri Onun Adına Başkasına MasterLiği Versin! Wink Hadi Onuda Geç Bakın Tayfun Kardeşim AwriL'e Bi Konuda Ne Yazmış.. AwriL War Zamanı geLince OffLine Olmuşsun Sitede Hayırdır FeLan.. War BaşLamadan Önce Bende Siteye Bi Göz Attım .. Ve AwriL Yoktu! Off'du Sonra War başLama Saati geLdi Off oLdu.. Ve Sonradan War BaşLadı AwriL Burda OnLine oLdu??? Onuda BırakaLım AdamLarı Bide Şunu Diyor Yarın geLin Yarın War YapaLım 😊 BaşLı Başınca Bi SaçmaLık! Erkek Gibi Çıkıp Desinki KORKTUK War Yapmıyoruz Charımın eLimden Gitmesini İstemiyorum Desin Eyw..Deriz,Ama BöyLe ErkekLik oLmaz.. Neyse Umarım Artık Herkes Onu Yeterince Tanımıştır! Ve Ben O Charı HÜKMEN Kazanmış buLunmaktayım... Ki aLıcamda O Charı Hep Beraber Görücez 😊

Tayfun Kardeşim Hotamın Arkasına Ot Dikmiştim Şimdi Çıkmıştır Mr. Green RakıLarı aL GeLde KafaLarı ÇekeLim Yahu Mr. Green



şşşşş bana bugune kdr her kufuru ettin agzımı acmadım allaha bile kufur ettin sesimi cıkartmadım ama sen fasla oluyorsun artık ben bu uyeligi PiT0N dan aldım tamammı ve onunla beraber kullanıyoruz ..daha ilkokul mezunu oldugun bile supheli ve cok cahilsin yanındakinede ögretmenmi ne diyon onun yıllık izni 12 ay heralde 7 gun 24 saat oyunda walla siz cok yalancısınız..birdaha bana iftira falan atma tamammı biras ölç,tart,biç, düsün ve oyle yaz ne yazcaksan!!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: