Icerige atla
Extraloob

###KOREAN Srodan inciler 10 degre sunlar ve daha fazlası###

· 40 Replies · 4.3K views · Page 2 / 2
Replies
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#21
Staff a bayıldım yahu.
N
#22
Wizardlar zannımca yeni kitapçık gelmeyeceğinden max gücüne 90 level ile ulaşacak diğer caplar da yalan olacak gibi geliyor.Mastery artmayacak ise en sağlam buildler yine chinese pure str olucak;arkadaşında anlattığı gibi tabiki pure str fire glavier ancak bow da yabana atılmayacak skillere kavusacak ☕
S
#23
Wizardlar zannımca yeni kitapçık gelmeyeceğinden max gücüne 90 level ile ulaşacak diğer caplar da yalan olacak gibi geliyor.Mastery artmayacak ise en sağlam buildler yine chinese pure str olucak;arkadaşında anlattığı gibi tabiki pure str fire glavier ancak bow da yabana atılmayacak skillere kavusacak ☕


evet bowlarda yanlış bilmiyosam 6lı combo gelicek ve 5 li ile birlite kullanılabilcek bu gerçekten bowların çok işine yarıycak 🍺
N
#24
Wizardlar zannımca yeni kitapçık gelmeyeceğinden max gücüne 90 level ile ulaşacak diğer caplar da yalan olacak gibi geliyor.Mastery artmayacak ise en sağlam buildler yine chinese pure str olucak;arkadaşında anlattığı gibi tabiki pure str fire glavier ancak bow da yabana atılmayacak skillere kavusacak ☕


evet bowlarda yanlış bilmiyosam 6lı combo gelicek ve 5 li ile birlite kullanılabilcek bu gerçekten bowların çok işine yarıycak 🍺

Anti devil serisinin daha açılmayan kitapçıkları var,light hawk summondan sonra da 2 tane daha summon gelecek,şuan bile muazzam bir pys yapan light hawk'In gelişmiş versiyonu kim bilir nasıl olur 😎
B
Beijo ⭐ 19y
#25
Wizardlar zannımca yeni kitapçık gelmeyeceğinden max gücüne 90 level ile ulaşacak diğer caplar da yalan olacak gibi geliyor.Mastery artmayacak ise en sağlam buildler yine chinese pure str olucak;arkadaşında anlattığı gibi tabiki pure str fire glavier ancak bow da yabana atılmayacak skillere kavusacak ☕

wizardlar 80 cap'da da aynı skillere sahipti ama 90 cap gelince mevcut olan skillere UP yapıldı ee dogal olarak 100 cap gelincede UP yapilacak bi fark olacağını sanmam denge aynen devam eder...
K
kroenenss ⭐ 18y
#26
süperler
_
_DoomsDaY_ ⭐ 18y
#27
güzel ss ler güzel paylaşım pek fazla d10 sun görmemiştim iyi oldu
L
#28
harıka
E
Exa ⭐ 17y
#29
Elnde sun olan 10 dg wizz 20 k mı çakıor..Hdi Canım..!
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#30
bilgi yanlışlığı var
gördüğünüz mavi parlayan silahlar +9 değil +7
ksroda silah parmala şekilleri farklı
+9 ların üstünde mavi mi bulut var ve sarı parlıyor
+10 ların üstünde mavi bir toz var ve mavi parlıyor
+7 ler normal mavi parlıyor
+6 lar sarı
B
Bloodia ⭐ 18y
#31
Bakın wizard max 20k vuruyor diyorsunuz , bu kadar sunların olduğu ir serverda sun setli olmama imkanı çok düşük. O glaviedede sun +9 set filan vardir heralde. Wizardi küçümsemememiz lazım bence 👍 Paylaşımda güzel vallahi :popcorn
S
SaiJeva OP ⭐ 19y
#32
Bakın wizard max 20k vuruyor diyorsunuz , bu kadar sunların olduğu ir serverda sun setli olmama imkanı çok düşük. O glaviedede sun +9 set filan vardir heralde. Wizardi küçümsemememiz lazım bence 👍 Paylaşımda güzel vallahi :popcorn

bizim demek istediğimiz wizardlar 80 lvlde maximum güce sahipitler artık yeni skill yok onlara ve her lvl upta geride kalmaya başladılar ve silkroadda her lvl up gelmesinde vizardlar geri kalacaklar
_
#33
Yaw bende o china sro suna girmek istiyorum link varsa koyarsanız bi de nasıl girceğimi söleyin çok tşkrler...
_
#34
ii
R
Romeo. ⭐ 19y
#35
Dikkatimi çektide , 1. ss'deki pet nedir acaba ?
L
#36
super silahlar
C
cimbomlum ⭐ 18y
#37
Arkadaşlar bu kore serverinde exp ve sp gelme oranı x10 mu? yani 10 katı mı :?
S
SaiJeva OP ⭐ 19y
#38
hayır bizimle aynı
D
DeepNoT ⭐ 19y
#39
Ohannes!!!
D
DeepNoT ⭐ 19y
#40
Feciydi Silahlar...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: