Icerige atla
Extraloob

Kopru Altında Char SIkıştı YARDIMMM

· 18 Yanıt · 1.5K görüntüleme
L
Looper OP ⭐ 19y
#1
arkadaslar olayı anlatiym..FeVkULaDe isimli pacific serverindaki char fertility templeden geçerken sniperlere açılan kopru üstündeyken birden alta giriverdi ve disconnect oldu..oyundan çıktık girdik fakat id pw yazıyoruz char geliyor..start diyoruz. oyun ekranı açılıyor..hp-mp guild vs. hiçbişey gelmeden char direk disconnect oluyor..lütfen bunun hakkında neler yapılabilir.yardımcı olursanız sevinirim.char 78 lvl alhcemy i bitti.boşu boşuna yanmasını istemiyoruz.arkadasımın charı o da üniversitede oldugu için benden rica etti..yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
18 Yanıt
0
0live ⭐ 19y
#2
kardeş sana geçmiş olsun valla o çchara elveda de bence o çhar geri gelmez çünkü bizimde öle oldu hotanda bi yerde sıkıştı oyuna giriyon hemen dc veriyo yapcak bişi yok böle durumlarda kahvekeyfi
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#3
sen bi konuda açmıştın o dediğimiz yöntemlerle olmadısa bog reporta msj atıcaksın başka çaresi kalmamış
H
#4
Guzel Bır Ingılızceyle Bug Report Bıldırırsen sana belkı yardımcı olabılırler Crying or Very sad
P
Punsier ⭐ 19y
#5
ben bir ara oynarken 52 lvl charim penonlarin orada asagi dustu bir dahada kurtaramadik bug report yazdim gm sagolsun ilgilendi ayni sorun vardi gme mesaj atmistik cozmustu sanirim seninkiside cozulur obur turlu kurtarma sansin hic yok
J
JimCarrey ⭐ 19y
#6
nasıl yha çhar a girebiliyosan bi retun scroll çek ülkeye git Very Happy Twisted Evil Mr. Green
J
JANISARY ⭐ 19y
#7

nasıl yha çhar a girebiliyosan bi retun scroll çek ülkeye git Very Happy Twisted Evil Mr. Green

çekmeye fırsat olsa

hemen dc veriyodur
D
dR.NooB ⭐ 19y
#8
bidahaki uptade i bekle olmassa bug reporting Neutral
L
Looper OP ⭐ 19y
#9

ben bir ara oynarken 52 lvl charim penonlarin orada asagi dustu bir dahada kurtaramadik bug report yazdim gm sagolsun ilgilendi ayni sorun vardi gme mesaj atmistik cozmustu sanirim seninkiside cozulur obur turlu kurtarma sansin hic yok

senın mail attıgın adresi werirmisin.oraya gönderiym bende
F
FB_BURHAN ⭐ 19y
#10
Charın buga girmiş...Reverse return scrol kullan Twisted Evil
L
Looper OP ⭐ 19y
#11

Charın buga girmiş...Reverse return scrol kullan Twisted Evil

evet arkadasım bizde biliyoruz bug a girdigini ama iyi okursan oyun açıldıgında hp mp gelmeden dc yiyen bi char nası return scroll bassın extraokk
D
dj_shark ⭐ 19y
#12
Oyuna girer girmez şip şak return scroll yapsan 😊 ama direk dc verio deil mi
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#13
uptade bekle olmassa bug report
B
bannedddd ⭐ 19y
#14
Sonuç nedir, merak ettim de. Rolling Eyes
F
FB_BURHAN ⭐ 19y
#15
Hemen dc geliyosa malesef gm lerden yardım iste Cool
R
Ray_jovan ⭐ 19y
#16
Öncelikle geçmiş olsun,kardeş cok iyi bir ingilizce bilen arkadaşın var ise http://www.silkroadonline.com sitedesinden gm ye msj atman gerekiyor, Örnegin böyle:> (01,01,2007) tarihte (Taklamakan) bölgesinde,(isimsiz) isimli charım bug nedeniyle sıkışmısıtır, Sıkışmadan dolayı charıma girememekdeyim, lütfen en kısa sürede charımın bugdan cıkarılmasını arz ederim ..... vs... böyle bi msj atar isen charın geri gelir ama tam olarak sitede msj nerden atıldıgını bilmiyorum. Allah kolaylık versin
F
#17
zuhahah Very Happy
Arz ederim Very Happy Very Happy
R
Ray_jovan ⭐ 19y
#18

zuhahah Very Happy
Arz ederim Very Happy Very Happy


komik bi durum yok bence ama, sokak agzıyla konusamasın onlarla , onlar herseyi remi bir dille yapıyorlar biraz kibar olun. İstanbul agzına yakısır kelimeler kullanalım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: