Icerige atla
Extraloob

????

· 4 Yanıt · 1.8K görüntüleme
B
Beyazkin OP ⭐ 18y
#1
bu işaret gene cıktı ama lagdan felan diil oyun gıtmıs olabılırmı??? 😞
4 Yanıt
T
TitusPullo ⭐ 19y
#2
Ekran kartı driverını güncelledin mi?
P
Prima ⭐ 18y
#3
Ekran kartı driverını güncelledin mi?

bendede aynı sorun oluyo güncelliyorum ama lag yok hiçbişey yok bu hata çıkıyo
D
drotalion ⭐ 19y
#4
Bu hatanın oluşmasının sebebini daha öncede yazdmıştım: Link ini atıcağım:

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: