Icerige atla
Extraloob

-

· 19 Yanıt · 1.4K görüntüleme
S
S4YKLO OP ⭐ 16y
#1
---
19 Yanıt
T
TheRinG ⭐ 16y
#2
Resim Lütfen^3
S
S4YKLO OP ⭐ 16y
#3
resimler geldi 500m gitti tahminn ne kadar kardayım 😄 advc B elixie ve a ları koymadım 😄
W
Wrestler ⭐ 19y
#4
caner kardesm ciddi olamazsın 😊 oyuna giriyorum göster hemen 😊
S
S4YKLO OP ⭐ 16y
#5
caner kardesm ciddi olamazsın 😊 oyuna giriyorum göster hemen :)

hehe gosterdim 😄
H
hanry006 ⭐ 16y
#6
dogum tarıhını kontrol et . kadir gecesi dogmus olabılırsın 🤔
W
Wrestler ⭐ 19y
#7
öff acayip sinir oldum ulan ne kaçırmışım ya :S ffsss valla bırakıcam oyunu sinir oldum 😄
B
Beatraax ⭐ 19y
#8
dogum tarıhını kontrol et . kadir gecesi dogmus olabılırsın 🤔

🤝 😁 [horny21
S
S4YKLO OP ⭐ 16y
#9
dogum tarıhını kontrol et . kadir gecesi dogmus olabılırsın 🤔

🤝 😁 [horny21

hhehe 😄 ne kadar eder tahminen bilginz varmı ?
M
Maynard__ ⭐ 16y
#10
Male çevir hepsini 😜
B
Beatraax ⭐ 19y
#11
dogum tarıhını kontrol et . kadir gecesi dogmus olabılırsın 🤔

🤝 😁 [horny21

hhehe 😄 ne kadar eder tahminen bilginz varmı ?

Hepsine ufak bir göz attım yaklaşık 2b felan gideri vardır herhalde.
H
hanry006 ⭐ 16y
#12
Fiyatlar server a gore deıstıgınden ne soylesem tutmaz sen kısa gunun kârı de gec sin:
S
S4YKLO OP ⭐ 16y
#13
Fiyatlar server a gore deıstıgınden ne soylesem tutmaz sen kısa gunun kârı de gec sin:

aynn oyle 😄
K
kosovalı ⭐ 18y
#14
nova spear da gözüm kaldı söyliyim ama hayırlı olsun 😄
S
S4YKLO OP ⭐ 16y
#15
nova spear da gözüm kaldı söyliyim ama hayırlı olsun :D

5 ypp kırdrcam bklım 😄
GOKHANCAN
GOKHANCAN ⭐ 17y
#16
spearı yakmış oyunu bırakmış ^^
S
S4YKLO OP ⭐ 16y
#17
spearı yakmış oyunu bırakmış ^^

hhe koydun tehşisi ama adam wizard 😄
B
#18
demin samar onnde pwp yapıyrdum nova 2h almk için para biriktimiştim 1b adamalr 1.2 diyolardı alamıyordum adamın teki pazar kurdu oyunu bırakıyrmuş glaiba nowa +8 neck +7 nowa earing +6 spear immortaitem 2 tane biri nowa biri normal advc b elixie fln koydu 50-60 m ye hepsini çektim 😄 500m ye kaç b lik item aldım sizce 😄 char venüste resim geliyor oyuna girince dc yedi char D:





valla onu bilmemde onu oyunu bırakan adam yapmaz o char çalınmıştır muhtemel.
gözlerime inanamadım 😱 😄
V
Viski ⭐ 18y
#19
Bizde Şan Yokki Arkadaş 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: