Icerige atla
Extraloob

-

· 6 Yanıt · 1.2K görüntüleme
S
S4YKLO OP ⭐ 16y
#1
-
6 Yanıt
D
Darknes08 ⭐ 18y
#2
şu ana kadar hiç karşılaşmadım sadece ezik charlarımdan biri soyuldu. fakat ondanda element vs vardı bi nevi stal charıydı. ama diğer 102 warrior olsun 101 wizard olsun hiç biri soyulmadı. charda pre olmasına rağmen 2 haftadır kasmıyorum. nerede bıraktıysam orada buluyorum charı. +7 2hand var 😄 soyulursa biterim
X
xAyhn ⭐ 16y
#3
Alakası yok 😄 Seni yemişler Sbot gibisi hiç biyerde yok 2 yıldır aynı pw ile devamm 😄 🤘
S
S4YKLO OP ⭐ 16y
#4
tşklr yorum için benm arklar yanlış anlamış heralde .)
S
serhat67 ⭐ 18y
#5
Alakası yok 😄 Seni yemişler Sbot gibisi hiç biyerde yok 2 yıldır aynı pw ile devamm 😄 🤘

Ewet sbot kullanırken herhangi bi sorun olmaz.Arkadaşların sana ne maksatlı dediğide tartışma konusu.Ayhan kardeşim şimdi aynı şifre ile deavm ettiğini yazmışın.Doğru herhangi bi problem olmaz ama bi yere kadar.Şifrenizi belli aralıklarla (ÖRN::2haftada bir yada ayda bir) değiştirmeniz güvenlik açısından daha tutucu olur.Hatta hesabınızı e-mail korumasınada terfi tutun güvenliğinizi max. seviyeye çıkarmak için.Söyleyeceklerim bunlar.Sonradan sorun yaşamamak için bu dediklerimi yapın derim.İİ oyunlar dilerim
J
JeWilyn ⭐ 16y
#6
2 yıldır sbot kullanıyorum hiç soyulmadım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: