5 dakikaya kadar hiç bi sorun yokdu birden
OS : Windows XP Professional Edition Service Pack 3 (build 2600)
CPU : Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7200 @ 2.53GHz
Memory : Physical(2047.1MB), Page(3939.7MB), Virtual(2047.9MB)
Graphic Card : HAL (mixed vp): NVIDIA GeForce 8600 GT
Graphic Card Version : 6.14.0011.8585
Graphic Driver Date : 2009- 4-30 21:02
Build(exe) : [2000-00-00] [00:00:00]
bu hatayı aldım ve her girişimde girer girmez atıyo ne oldu birden bire çözümlerinizi bekliyorum tşkler
???????????
· 10 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
T
Titanyum-X
⭐ 17y
Lag dan paso yatıyorum -.- gittim J. cave ye saldım charı cave bomboş herkes alex. de cave de lag yok
Lagdan olurmu böyle bi problem yoksa ekran kartımdamı bi sorun vardır
ekran kartı sorunu güncel driver kurmalısın (nvidia) ;http://www.extraloob.com/v6/download.html
Driver'ı güncelledim sorun düzeldi teşekkürler 😊 tam sen yazdıgın sırada güncelliyodum teşekkürler yinede
bide benim şu dancing sorununa çözüm bulabilsem süper olucak
bide benim şu dancing sorununa çözüm bulabilsem süper olucak
Driver'ı güncelledim sorun düzeldi teşekkürler 😊 tam sen yazdıgın sırada güncelliyodum teşekkürler yinede
bide benim şu dancing sorununa çözüm bulabilsem süper olucak
ne sorunların varmış kuzum o nedir ona da yardımcı olalım bari makara:
Yakınlarımda veya partyde biri Dancing skillini bastıgı zaman aynı hatayı veriyo ekran kartını güncelledikden sonra düzelmiş olabilirmi acaba ?
Yakınlarımda veya partyde biri Dancing skillini bastıgı zaman aynı hatayı veriyo ekran kartını güncelledikden sonra düzelmiş olabilirmi acaba ?
düzelmiştir 😉
malesef hala atıyo lütfen buna bi çözüm bulun 😄
I
I3LooDy_NuKe
⭐ 18y
Aynı hatayı bende alıyorum ya oyuna girer girmez veriyo yada oyun çok kastığında ama bilgisayardan bir sorun olduğunu düşünmüyorum rahatlıkla kaldırıyo yeni updateden sonra böle oldu bilmiyorum neden yardım edin lütfen sıkmaya basladı bu sorun beni de.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap