bu bölüm yanlıslık la açılmıstır kilit
.
· 2 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
ayni konuyu neden 2 yerde aciyosun screen shot bolumundede ayni konuyu acmissin Evil or Very Mad
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap