Icerige atla
Extraloob

......................

· 8 Yanıt · 772 görüntüleme
B
Baha i OP ⭐ 18y
#1
.............
8 Yanıt
G
Gentleman ⭐ 18y
#2
Güzel bir yazi yaz, ben ingilizceye cevireyim ki , ingilezce bilmeyen insanlar'da yararlansin, ingilizce atsin globali 😊
B
Baha i OP ⭐ 18y
#3
Küfür icerikli olmaması için

İsrail öldürmeye devam ediyor. israil bebeklerin canını almayı ne zaman keser.

Kahrolsun israil masum insanları öldürmeyi bırak artık

Israil coluk cocuk dinlemiyor katliam yapiyor ve dünya buna sesiz kalıyor.

vs vs cok var aslındada ben bunları attım ss sini koyarım birazdan
Z
Zeratul ⭐ 18y
#4
Ee siz bu globalleri atınca israil saldırılarımı durdurucak ? yada ölen insanlar gerimi gelicek ? boş işler bunlar ..
B
Baha i OP ⭐ 18y
#5
sana göre boş bana göre çok şey
bu oyunu oynayan diger mılletleride blınlerdırmek lazım
yani israil lobılerı cook yanlıs aktarılıyo bazı seyler

belki bunları okyanlardan 1000 kişiden 20 kişi bile uyansa yada bu olylara duyarlı olsa yeter.
bitticek bitmicek orası başka konu

önemli olan duyarlı olmak.İnsan olmak

yani bu younun üzüerinde herkez bi global atarsa
toplamda 1000 globali gecerse neden olmasın oyun yöneticilerinden bile bi protesto mesajı dahı ısteye biliriz belki ütopik olacak ama !
Z
Zeratul ⭐ 18y
#6
Duyarlı derken ? bu oyuna dil din ırk siyaset karıstırmazsanız daha çok keyif alırsınız emin olun ^^''
B
Baha i OP ⭐ 18y
#7
.......................
S
Socialist ⭐ 18y
#8
Protesto Protestodur canım kardeşim 😎

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: