Şafak Sezer ve Aydemir Akbaş 'tan çok daha iyi bi film beklerdim , gözünüzü kapatıp dinlediğinizde 3 sahneden birinde "p.z.v.n.k" küfrünü duyuyorsunuz; beni sorarsanız Şafak Sezer ve Aydemir Akbaş'tan çok daha seviyeli , çok daha komik bir film beklerdim. En çok güldüğüm sahne gençlerin ruh çağırırken , ateş söndürücüsüne bulanmış adamın içeriye girmesiydi. Fakat 1 sahne 2.30 saatlik bir film için çok yetersiz. Böylece güzel kadrodan ; buncasına kötü bir film beklemezdim..
Filmin benim için 10 üzerinden puanı ; 10/3
"Kolpaçino" filmine gittim ; ve yorumum..
· 8 Replies · 1.4K views 0 reading
8 Replies
2.30 saat ha 😱
kız arkadaşım çok ısrar ettiydi girelim diye ama belli bu isimlerden çok tutan bi komedi filmi ne zaman çıktı ki 🤔
kız arkadaşım çok ısrar ettiydi girelim diye ama belli bu isimlerden çok tutan bi komedi filmi ne zaman çıktı ki 🤔
Spoiler
ps:Sonra nefes'e gittik ama oda sarmadı :P
2.30 saat ha 😱
kız arkadaşım çok ısrar ettiydi girelim diye ama belli bu isimlerden çok tutan bi komedi filmi ne zaman çıktı ki 🤔Spoiler
ps:Sonra nefes'e gittik ama oda sarmadı :P
yanında kız arkadaşın varken nefes filmine mi girdin 😈
Kız arkadaşınla uzak ihtimale git.
Yada kavgalıysanız Kurtlar vadisi gladioya gidin 😆 😆
Yada kavgalıysanız Kurtlar vadisi gladioya gidin 😆 😆
Kız arkadaşınla uzak ihtimale git.
Yada kavgalıysanız Kurtlar vadisi gladioya gidin 😆 😆
😜
uzun zamandır her faliyet için beklediğimiz filmle(Alacakaranlık 😆 )aynı tarih'de çıkıyor galiba gladio
2.30 saat ha 😱
kız arkadaşım çok ısrar ettiydi girelim diye ama belli bu isimlerden çok tutan bi komedi filmi ne zaman çıktı ki 🤔Spoiler
ps:Sonra nefes'e gittik ama oda sarmadı :P
yanında kız arkadaşın varken nefes filmine mi girdin 😈
ikimizde de ağır bir milliyetci taraf mevcut lakin filmi pek izlemedik desem yeridir 😉
sweetCHIEF
⭐ 17y
😁
Kız arkadaşınla uzak ihtimale git.
Yada kavgalıysanız Kurtlar vadisi gladioya gidin 😆 😆
Bende bugüm Nefese gittim açıkçası çok beğendim 😎 🍿
Ben Nefes e tüm takımımla gittim ve çok beğendim
Log in to write a reply.
Log In