charı 70 den yukarı kasmıcam ki 😄 zevk için kastım zaten yakında 2 tane daha sun gelecek :D
he o zaman başka makara:
charı 70 den yukarı kasmıcam ki 😄 zevk için kastım zaten yakında 2 tane daha sun gelecek :D
Aldım lvlle alakası yokmuş ibotla açıktı char o zmaan sanırım belki onla akalı imşi Okan abi söylemesen daha 64 olmasını beklicektim
Battle arenadan sonra SS leri atarım
Aldım lvlle alakası yokmuş ibotla açıktı char o zmaan sanırım belki onla akalı imşi Okan abi söylemesen daha 64 olmasını beklicektim
Battle arenadan sonra SS leri atarım
tam bir üstad oldum artık ahahahaha harbiden hissediyorum hatayı kokluyorum artık tık diye çözdüm hemen olayı 8)
- Resim Silinmiş.
Herkese teşekkürler
Tebrikler kardeşim benim daha 3 tane kaldıı bulamıyorum :!!&%&!
d.mod ama oyunu hakkıyla oynuyor helal olsun kuzum bir de forum etiğini kaptın mı yönetimin en tepeleri seni bekliyor 8)

yav arkadaş 11 degre die zıpladım konuya 8 degre çıktı . Magazincileri geçmişsin sende makara: makara:

Elinde de görmek istiyoruz o aleti 8)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap