Icerige atla
Extraloob

Kırmızı - Yeni Türkçe Rock Grubu

· 11 Yanıt · 1.2K görüntüleme
M
Macro OP ⭐ 19y
#1
4 çok güzel hatundan oluşan bir grup.

Vokal taş, gitarist ondan taş. Ama tabi biz sanatıyla ilgileniyoruz
😜 😄

İstanbul'da DoRock adında çok ünlü bir rock bar var bilen bilir. Türkiye'nin en ünlü rock barıdır heralde. Orada sahne alıyorlar, ilk orada dinlemiştim.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_XjY-x8P9CU[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BY9KW6Re6H0[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=u1VM7xjUvpc[/youtube]
11 Yanıt
B
#2
Çok iyiler ama fazla sertler be hacım ^^ hyko ayrı bi tat katmış hatunlara 😲
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#3
kırmızı yeni değil aksine eski bir grup eski derken sanırım 3-4 sene olmuştur.
Bu arada ben DoRock'ta değil klan'da takılırım.DoRock'ı bildiğine göre klanı da bilirsin sanırsım^^
M
Macro OP ⭐ 19y
#4
Klan'ı biliyorum, ama ben genelde Haydar Rock Bar'da takılırım. Taksim'e üç-beş kez çıkmış biri elbet duymuştur Haydar denen leş barı 😄
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#5
Klan'ı biliyorum, ama ben genelde Haydar Rock Bar'da takılırım. Taksim'e üç-beş kez çıkmış biri elbet duymuştur Haydar denen leş barı :D

duydum ama gitmedim makara:
M
Macro OP ⭐ 19y
#6
Klan'ı biliyorum, ama ben genelde Haydar Rock Bar'da takılırım. Taksim'e üç-beş kez çıkmış biri elbet duymuştur Haydar denen leş barı :D

duydum ama gitmedim makara:

Gideriz bir gün dostum, sabahlara kadar en sert metal parçalar son ses ^^ zaten müzikle sarhoş oluyorsun, birası da iğrenç, koltuklar falan da öyle. Müşterileri desen en az 10 piercing taşıyan tipler. Herşey iğrenç yani, on numara tam alkol alma yeri 😆
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#7
O zaman en iyisi klan tek geçerim.Hem hatunlar sadece oraya geliyor.Yanda rock-y var hiç girmedim ama arkadaşlar askerlik bürosu diyince artık adını bile anmak istemiyorum.

KLAN FTW! 🤘
M
Macro OP ⭐ 19y
#8
O zaman en iyisi klan tek geçerim.Hem hatunlar sadece oraya geliyor.Yanda rock-y var hiç girmedim ama arkadaşlar askerlik bürosu diyince artık adını bile anmak istemiyorum.

KLAN FTW! 🤘

Rocky askerlik bürosu değil. Ama mesele hatunsa rockyde herhangi bir şekilde tanışma imkanın yok.

Oturup içmek için Thales Rock Bar güzeldir. Canlı müzik yok ama en iyi müzik seçimi, en temiz ve mükemmel kokteyller orada. Üstelik teras, sigara da içiliyor.

İnsanları gecenin üçünde masaların üstüne çıkartıp dans ettirecek kadar iyi bir DJ'leri var.
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#9
Biz kapalı mekanda da içiyoruz 😆
M
Macro OP ⭐ 19y
#10
Biz kapalı mekanda da içiyoruz 😆


Çok havasız kalıyor, Haydar, Rocky ve DoRock'da da içiliyor da dayanılmıyor.
W
WikiLeaks ⭐ 17y
#11
summer7: yinede bol şans

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: