

Çoook Eski Bi Foto 😄 4 Sene 😄 Borumu xD
Spoiler




bu eski foto Alta 4 foto var:)
- Resim Silinmiş.
buda eski seçmece eskiler:)
- Resim Silinmiş.
buda eski
- Resim Silinmiş.
bu yeni:)))
- Resim Silinmiş.
hacı şu 2.resmi hangi siteden yaptın sölermisin 😘
arkadaşım şimdi buldum al
http://www.photofunia.com/




Bayrak taşırken bir fotoğrafım var, bulursam onu koyacağım
ps: Kendi kendini deşifrasyon 😆
Uwww akşama doğru benden de bir tane gelecek. :P

Bende koyayım madem.

Uww adam karizma 8)

trafo mu çarptı 😆
Keşke herkesi böyle trafo çarpsa cool2:
Ps: 🎅
Keşke herkesi böyle trafo çarpsa cool2:
Ps: 🎅
Pff saçlarım çok uzadı saçlarda wax varken bile çarptırdım trafoyu yok kalkmıyor 😆
Keşke herkesi böyle trafo çarpsa cool2:
Ps: 🎅
Pff saçlarım çok uzadı saçlarda wax varken bile çarptırdım trafoyu yok kalkmıyor 😆
Beni okuldan cektiler bro mudur tren yolu yapacakti sacima az kalsin bende kestirmek zorunda kaldim xD 😆
Done !
Fre3 Saçlar Ohannes Bro !
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap