Icerige atla
Extraloob

kilit

· 21 Replies · 1.4K views
K
Kobe OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar link hatalı çıktı sanırım bi karışıklık oldu üye olmak gerekiyor galiba siteye zamanınızı aldığım için özür dilerim
21 Replies
S
SnowFlake ⭐ 18y
#2
Oyladım =)
Q
Quensis ⭐ 19y
#3
Katılıyorum.Verelim oylarımızı onlar bizi temsil ediyor..
S
Seppuku ⭐ 18y
#4
Oy verlim o zaman bizde. 😄
K
Kobe OP ⭐ 19y
#5
bu konuya daha fazla önem verilmesi lazım şöyle bi global iyi olur 😜
bu arada Hido ve Memo nun önündekilerine oy vermezseniz daha iyi olur
S
#6
her ikisinede oyumu attım 😘

+

up up...
K
Kobe OP ⭐ 19y
#7
her ikisinede oyumu attım 😘

+

up up...

lütfen up yerine yukarı kelimesini kullanalım 😘
.NET
.NET ⭐ 19y
#8
Daha önce görseymişim keşke konuyu. Hemen oyluyorm. Umarım bizimkiler All Star'da yer alır.
[F New]Solo Gitarist
A
Absence ⭐ 19y
#9
Türkler olursa izlerim aksi taktirde izleyemem o saatte kalkıp.Demekki oy veriyorum .
.NET
.NET ⭐ 19y
#10
Resim almayı unuttum xD Bir dahaki takımımın resmini koyarım
[F New]Solo Gitarist
A
Absence ⭐ 19y
#11
Resim almayı unuttum xD Bir dahaki takımımın resmini koyarım

Hemen bidaha oy ver
K
Kobe OP ⭐ 19y
#12
inşallah seçilirler
A
Absence ⭐ 19y
#13
inşallah seçilirler

Zor biraz onlara oy veren Türklerden başka yoktur.
Anca hergun arka arkaya 50-60 oy vermemiz lazım
K
Kobe OP ⭐ 19y
#14
daha önce oldu şimdi neden olmasın
L
Lox Lotuss ⭐ 17y
#15
Hido yu buluyorum, Memo yu bir türlü bulamıyorum. Nerde ismi ya?
S
Seppuku ⭐ 18y
#16
Memo ve Hido'yu Sende DESTEKLE!


Kobe bu şekilde imzana eklersen daha hoş olur bence. ^^ Ayrıca daha çok dikkat çeker. Tabi bence. 😉
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#17
Verdim bulmak için baya uraştım ama neyse...
Global olsa iyi olur bencede...
K
Kobe OP ⭐ 19y
#18
Memo ve Hido'yu Sende DESTEKLE!


Kobe bu şekilde imzana eklersen daha hoş olur bence. ^^ Ayrıca daha çok dikkat çeker. Tabi bence. ;)

öyle yaptım
A
Absence ⭐ 19y
#19
Hadi bir oy daha verelim
Hem konu yükselsin
K
Kobe OP ⭐ 19y
#20
arkadaşlar link hatalı çıktı sanırım bi karışıklık oldu üye olmak gerekiyor galiba siteye zamanınızı aldığım için özür dilerim

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: