arkadaşlar link hatalı çıktı sanırım bi karışıklık oldu üye olmak gerekiyor galiba siteye zamanınızı aldığım için özür dilerim
kilit
· 21 Replies · 1.4K views 0 reading
21 Replies
Oyladım =)
Katılıyorum.Verelim oylarımızı onlar bizi temsil ediyor..
Oy verlim o zaman bizde. 😄
bu konuya daha fazla önem verilmesi lazım şöyle bi global iyi olur 😜
bu arada Hido ve Memo nun önündekilerine oy vermezseniz daha iyi olur
bu arada Hido ve Memo nun önündekilerine oy vermezseniz daha iyi olur
S
StickControl
⭐ 19y
her ikisinede oyumu attım 😘
+
up up...
+
up up...
her ikisinede oyumu attım 😘
+
up up...
lütfen up yerine yukarı kelimesini kullanalım 😘
Daha önce görseymişim keşke konuyu. Hemen oyluyorm. Umarım bizimkiler All Star'da yer alır.
[F New]Solo Gitarist
Türkler olursa izlerim aksi taktirde izleyemem o saatte kalkıp.Demekki oy veriyorum .
Resim almayı unuttum xD Bir dahaki takımımın resmini koyarım
[F New]Solo Gitarist
Resim almayı unuttum xD Bir dahaki takımımın resmini koyarım
Hemen bidaha oy ver
inşallah seçilirler
inşallah seçilirler
Zor biraz onlara oy veren Türklerden başka yoktur.
Anca hergun arka arkaya 50-60 oy vermemiz lazım
daha önce oldu şimdi neden olmasın
L
Lox Lotuss
⭐ 17y
Hido yu buluyorum, Memo yu bir türlü bulamıyorum. Nerde ismi ya?
Memo ve Hido'yu Sende DESTEKLE!
Kobe bu şekilde imzana eklersen daha hoş olur bence. ^^ Ayrıca daha çok dikkat çeker. Tabi bence. 😉
Verdim bulmak için baya uraştım ama neyse...
Global olsa iyi olur bencede...
Global olsa iyi olur bencede...
Memo ve Hido'yu Sende DESTEKLE!
Kobe bu şekilde imzana eklersen daha hoş olur bence. ^^ Ayrıca daha çok dikkat çeker. Tabi bence. ;)
öyle yaptım
Hadi bir oy daha verelim
Hem konu yükselsin
Hem konu yükselsin
arkadaşlar link hatalı çıktı sanırım bi karışıklık oldu üye olmak gerekiyor galiba siteye zamanınızı aldığım için özür dilerim
Log in to write a reply.
Log In