
KIA-NOKIA
· 5 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor

5 Yanıt
Muhahaha geç bastı ama iyi bastı 😄
Muhahaha geç bastı ama iyi bastı :D
bendede ilk baştan öyle oldu. 🙄

araba iyi montajlanmamış hata var 😜
düşündürdü ashamed0003
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap