C
Crazy4k!LL
⭐ 19y
Çok sağol yakında char kasıcaktım ondan önce tespit etmemi ve kurtulmamı sağladın 🍺 👍
ben görev yöneticisine girdim Svchost.exe bundan bi kaç tane var. Ancak benim oturum açma adım okan ve görev yöneticisinde Svchost.exe bunun karşısında SYSTEM, NETWORK SERVICE, LOCAL SERVICE yazıyor acaba keylogger varmıdır? Yardımlarınızı bekliyorum
ben görev yöneticisine girdim Svchost.exe bundan bi kaç tane var. Ancak benim oturum açma adım okan ve görev yöneticisinde Svchost.exe bunun karşısında SYSTEM, NETWORK SERVICE, LOCAL SERVICE yazıyor acaba keylogger varmıdır? Yardımlarınızı bekliyorum
temiz 👍
hihii sağol fakat bende hiç yok hayatım boyuncada boyle işlemleri apmadım dikkat çekerim nasıl pc kullanıyorum keyloger mıgır yok sadece 007 var oda evime bazen arklarım geliyor bazıları pw solemiyor sro 99 fln cahrları onları almak için 😄 arada takılıom xD pw değiştiriom gs hepsi elimde fakat arkım kardeşim gibi napcam :D
güzel paylaşm tşkler 👍
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap