Icerige atla
Extraloob

Keyloggerı formatsız yok etmek :D

· 39 Yanıt · 5.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
C
Crazy4k!LL ⭐ 19y
#21
Çok sağol yakında char kasıcaktım ondan önce tespit etmemi ve kurtulmamı sağladın 🍺 👍
J
#22
Denemekte yarar var. 😄
A
afsdfas ⭐ 18y
#23
hocam şu kısmı anlıyamadım açıklarmısın lütfen

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Shell Değerini silin explorer.exe "C:\Documents and Settings\ sizin otorum açma adınız \Application Data\svchost.exe"
S
sivaslee ⭐ 18y
#24
ben görev yöneticisine girdim Svchost.exe bundan bi kaç tane var. Ancak benim oturum açma adım okan ve görev yöneticisinde Svchost.exe bunun karşısında SYSTEM, NETWORK SERVICE, LOCAL SERVICE yazıyor acaba keylogger varmıdır? Yardımlarınızı bekliyorum
C
CHaKaLL ⭐ 19y
#25
ben görev yöneticisine girdim Svchost.exe bundan bi kaç tane var. Ancak benim oturum açma adım okan ve görev yöneticisinde Svchost.exe bunun karşısında SYSTEM, NETWORK SERVICE, LOCAL SERVICE yazıyor acaba keylogger varmıdır? Yardımlarınızı bekliyorum

temiz 👍
D
doruQue ⭐ 18y
#26
banada bulaşmış ama salak herif scvhost yazmış hemen sildim tabi 😊
_
#27
ben görev yöneticisine girdim Svchost.exe bundan bi kaç tane var. Ancak benim oturum açma adım okan ve görev yöneticisinde Svchost.exe bunun karşısında SYSTEM, NETWORK SERVICE, LOCAL SERVICE yazıyor acaba keylogger varmıdır? Yardımlarınızı bekliyorum

temiz 👍


Oooooooh beee! Bendede 5 tane svchost.exe vardı bulaştı sandım hemde yemi format attımdı dün ama görünce içim rahatladı
C
CaaLyPsO ⭐ 19y
#28
güzel paylaşım teşekkürler.
Kaspersky internet security 2010 var ve hemen hemen her gün güncelleme yapıyor sağolsun:)
Kasperskydan sonra hiç soyulmadım inş.soyulmamda:)
X
xlorxlarge ⭐ 18y
#29
bunun aynısnı services.exe içinde söylemişlerdi
I
#30
Bende LOCAL SERVICE yazıyor . Yani Temiz ^^
E
eLempTRa ⭐ 18y
#31
hihii sağol fakat bende hiç yok hayatım boyuncada boyle işlemleri apmadım dikkat çekerim nasıl pc kullanıyorum keyloger mıgır yok sadece 007 var oda evime bazen arklarım geliyor bazıları pw solemiyor sro 99 fln cahrları onları almak için 😄 arada takılıom xD pw değiştiriom gs hepsi elimde fakat arkım kardeşim gibi napcam 😄
R
RHODOK OP ⭐ 18y
#32
hihii sağol fakat bende hiç yok hayatım boyuncada boyle işlemleri apmadım dikkat çekerim nasıl pc kullanıyorum keyloger mıgır yok sadece 007 var oda evime bazen arklarım geliyor bazıları pw solemiyor sro 99 fln cahrları onları almak için 😄 arada takılıom xD pw değiştiriom gs hepsi elimde fakat arkım kardeşim gibi napcam :D

😄
E
EliteTurk ⭐ 18y
#33
güzel paylaşm tşkler 👍
R
RHODOK OP ⭐ 18y
#34
bu arada srokopatta vista ve windows 7 de nasıl temizlenceğiyle ilgili üstte bir konu açtı... xp olmayanlar oradan bakabilir
A
AnnaNova ⭐ 19y
#35
yaw beyler temizlenmiyo bende scvhost.exe vardı onu temizledim svchost.exe yi ise temzileyemedim.system32 deki galiba gerçe k svchost oluyor. ama sahtesi bumu bakarmısınz bi: C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download\232cad025a4de3b5651532234015bf6b bu dizindede svchost.exe var bu mu keylogger olan bunumu silmem lazım
furious
furious ⭐ 19y
#36
bunlar yerine combo fix i indir kur çalıştır hepsini temizlesin ...
B
BoOoOS ⭐ 17y
#37
Yeri burası deyil
V
volkanka ⭐ 17y
#38
Bunu Türklerin yaptığını kim söyledi?
C
Cooki3 ⭐ 18y
#39
En temizi Format! 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: