ama ben keylogger lere karşıyım terbiyesizlik
e biraz öle özel hayatına giriyorsun adamın
ama ben keylogger lere karşıyım terbiyesizlik
hayır keylogların bir çok özelliği var birincisi sadece klavyeyi okur ve text dosyası olarak kaydeder belirlediğin yere ztn bundan birşey çakamazsın ama önceden belirlediğin msn,belirli siteler gibi yererde direk şifreyi senin mail adresine gönderir
size bir yöntemde benden
diyelim şifreniz extraloob siz şöyle yazacaksınız:
extralb yazıp sol yön tuşuyla bi sola kayıp oo yazın.yine extraloob yazmış olduk ama keyloggerlar extralboo anladı ;)
Log in to write a reply.
Log In