Olasılıksız >
Bunu okuyayım dedim beni hiç sarmadı 1. bölümü zorla bitirdim 😄 2.ye geçmeden kitaplıgımın arka taraflarında kayboldu 😄
Alacakaranlık >
Filmini yeni izleme fırsatı bulabildim.
Kitabını mutlaka alacağım en kısa zamanda serilerine başlayacağım ^^
Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. [güncel]
· 23 Yanıt · 4.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
olasılık sız yazarındaan yani adam fawer oluyor kendisi..
mükemmel bi yazar..
Empatide muhteşemdi..
Caine 😄
mükemmel bi yazar..
Empatide muhteşemdi..
Caine 😄
O
OnLyWizarD
⭐ 16y
Bende Dan Brownun kitaplarını tavsiye ederim da vinci şifresi melekler ve şeytanlar son olarak kayıp sembol çok güzel kitaplar 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap