diyelimki kervanı çektim yolun yarısında pcyi kapadım tekrar açtığımda kervanla yoluma devammı ederim yoksa kervan uçarmı ? 😄
kervan ile ilgili bir soru ?:D
· 5 Replies · 2.0K views 0 reading
5 Replies
Eğer silkroad'ı exit'ten 5 saniye bekleyerek kapatırsan devam edersin , bilgisayarın fişini çeker yada ani kapatırsan 1 dakka oyunda kaldığın için bilgisayarı açtığında ölmüş bulabilirsin kendini.
I
iwontcry4u
⭐ 19y
Eğer silkroad'ı exit'ten 5 saniye bekleyerek kapatırsan devam edersin , bilgisayarın fişini çeker yada ani kapatırsan 1 dakka oyunda kaldığın için bilgisayarı açtığında ölmüş bulabilirsin kendini.
30 sn 😉
Eğer silkroad'ı exit'ten 5 saniye bekleyerek kapatırsan devam edersin , bilgisayarın fişini çeker yada ani kapatırsan 1 dakka oyunda kaldığın için bilgisayarı açtığında ölmüş bulabilirsin kendini.
30 sn ;)
60 sn değilmi?
60 saniye
Log in to write a reply.
Log In