Icerige atla
Extraloob

Kendi çapımda birkaç çalışma (acemi)

· 6 Replies · 1.6K views
R
Rapche OP ⭐ 19y
#1
Sitemizin usta ps'cilerinin verdikleri derslere bakarak bende birşeyler yapmaya çalıştım arkadaşlar umarım ufakta olsa birşeyler kapmışımdır.

İlk çalışmam:
- Resim Silinmiş.

2:
- Resim Silinmiş.

3:
- Resim Silinmiş.

Ve buda en son çalışmam:
- Resim Silinmiş.

Eksiklerimi belirtirseniz sevinirim. Zaman ayırdığınız için teşekkürler 🍺
6 Replies
D
dR.NooB ⭐ 19y
#2
Daha küçük boyutlarda çalışmayı denemelisin^^ Birde farklı brushlar kullan.. 👍
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#4
Gayet Guzel Ama Yazı Tıpını Degıstırmenı Tavsiye Ederım ...
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#5
Güzel Harikulade ^^
R
Rapche OP ⭐ 19y
#6
Brushlar ve yazi tipleri bunlari bi gozden gecir istersen..

http://img142.imageshack.us/img142/8339/leahdonnadizon2mr8.png

resmin psd dosyasini verirmisin acaba..

bu arada 330x120 veya 300x100 boyutlarini kullan

Psd diyerek resmin orjinalini kastediyorsun heralde. Öyledir umarım 😄 Buyur
- Resim Silinmiş.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: