Icerige atla
Extraloob

K.Bakmayın Konu Açmak Zorunda Kaldım!!

· 27 Yanıt · 2.3K görüntüleme
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#1
Yaw Şu Pokemona Nerden Üye Olcaz Ve nerden Oynucaz Merak Ettim Aradım Aradım Nerden Ne Yapacağımızı Anlatan Bir Konu Veya Mesaj Yok!
27 Yanıt
O
#2
Benim pokime tıkla ^^ orda görürsün zaten.
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#3
ee tıkladım register oldum sonra
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#4
oyuna ansıl gircem hatırladıgıma göre adam seciyoduk kendimiz hangi büyüsünü vurdcağına karar veriyoduk
B
#5
578342.gif


aaa benim yumurtamda bumu acaba ☕ 😈 😁
Dosyalar (1)
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#6
yha tmm ii yumurtanız varda anlatsanız bi olayı 😄
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#7
578341.gif
Dosyalar (1)
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#8
tmm buda benim yumurtamda noldu şimdi nerden oynucaz fln
O
#9
Yanlış yapmışsın ^^
Linki buraya kod ile bi yapıştır yardım edelim.
O
#12
Bak bir de resmin linkini atar mısın?
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#13
yardım edicektiniz 😞
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#14
HTML code: <a href="http://www.pokeplushies.com/feed/578341"><img src="http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/578341.gif" border="0"><br>Click here to feed me a !</a><br><a href="http://www.flyffables.com">Get your own at Flyffables!</a> BBCode: 578341.gifClick here to feed me a !Get your own at Flyffables!
Dosyalar (1)
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#15
hepsi burda
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#17
oldu 😄
O
#18
578341.gif

Buyur.
Edit:Olmuş neyse 3 oldun.^^
Dosyalar (1)
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#19
eee nasıl lvl atlıyoruz bi anlatsan çok sevinirim 😄 kendi kendinemi atlıyo
M
Midbroke ⭐ 18y
#20
eee nasıl lvl atlıyoruz bi anlatsan çok sevinirim 😄 kendi kendinemi atlıyo


yok artık , taxi yaptır birde . 😁 başkaları tıklıyor falan filan level atlıyor .

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: