Icerige atla
Extraloob

kavga bahanesi bulmaca

· 253 Yanıt · 21K görüntüleme · Sayfa 6 / 13
Yanıtlar
G
#101
beşiktaşlısın sana uyuz oldum 😄 😄 (alınma hacım bahane uretıyom 🍺 🍺 )
A
asdfasdf ⭐ 19y
#102
neden evdesin ( np 👍 )
G
#103
(vayy hacı bıldın evdeyım 😄 ) pekı sen neden evde oldgumu soledın 😄 😄 😄
A
asdfasdf ⭐ 19y
#104
(vayy hacı bıldın evdeyım 😄 ) pekı sen neden evde oldgumu soledın 😄 😄 :D

çok yorum atıyorsun uyuz kaptım 👍 ( konumun da yazıyordu)
M
MoonLife ⭐ 19y
#105
neden imzan sadece userbarlardan oluşuyor?
A
asdfasdf ⭐ 19y
#106
ist luları sevmem 👍 ( imzayı değiştirdim dayı)
G
#107
sen nıye fenerlısın?
A
asdfasdf ⭐ 19y
#108
king of fighter caos oynadığın için gıcık kaptım 👍
M
Midbroke ⭐ 18y
#109
İmzandaki adama gıcık oldum 😁
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#110
ne öle yaratıkmısın sen ne biçim resimler 😁
G
#111
imzan avatarın yok 😁
4
4eweRSro ⭐ 18y
#112
Galatasaraylısın ben fenerliyim 😁
A
asdfasdf ⭐ 19y
#113
avtar ve imzandaki kız ı kıskandım benim ooo 👍 (hodri meydan 😁 )
G
#114
adın adsfasdf 😄 uyuz oldum nıckıne 😄 😄 😄
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#115
Senide Ne Zmn Görsem Awatardaki Adam Bana bisiler Fırlatıo xD
Special thx to Flexi
R
RockmasteR ⭐ 19y
#116
sen ona niye hesap soruyosun?
G
#117
sen bıze nıye karısıyonkı 😄 😄
R
RockmasteR ⭐ 19y
#118
Niye sırıtıyosun komik mi?
4
4eweRSro ⭐ 18y
#119
Sırıtırken sanamı sorcam ? 😁
M
MoonLife ⭐ 19y
#120
kuzenime neden karısıyosun?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: