vurun fenerli p..k.. na.
en kısa yoldan yapıyorum işimi.
S
StreetBaLLeRRz
⭐ 18y
benmi lan banamı dedın şşiit bana bak şşişt bana mı dedın ha ❓ 😁 😁
bende katarayı ayartırım sna bakmaz hemde imzandaki kataang bide katozk başlar leyn :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap