Icerige atla
Extraloob

kavga bahanesi bulmaca

· 253 Yanıt · 21K görüntüleme · Sayfa 11 / 13
Yanıtlar
S
#201
vurun fenerli p..k.. na.
en kısa yoldan yapıyorum işimi.
F
F10diP| ⭐ 19y
#202
benmi lan banamı dedın şşiit bana bak şşişt bana mı dedın ha ❓ 😁 😁

sna dedim varmı ☕ 😈
bu yarışmayı ben kazandım galiba 😘
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#203
Yalan Atma Bak Kavga Cıkartıcan Hee
W
WesT ⭐ 18y
#204
TT ye neden kafan giriyo başka sokcak bşi bulamadınmı??? 😄
M
MaXRaP ⭐ 18y
#205
Niye Beşiktaşlısın dünyada başka takım mı yok?
G
#206
sen nıye ımzanda poke yumurtası tasıyosun
4
4eweRSro ⭐ 18y
#207
Niye galatasaraylısın
G
#208
senın nıye ımzanla avatarın aynı
I
ironEyE ⭐ 18y
#209
ndn rap dinleyon leynnnnnn 😁
W
WesT ⭐ 18y
#210
Cık cık cık o imza ne ole iğrençççççç Melo sn bu işi bırak yaaaa!!!! 😁
A
Anthem ⭐ 18y
#211
ıyyy imzaya bak carsı yazıo git deis onu ya:=)
A
Avenger ⭐ 18y
#212
olum adam ol avatarı en çok ben seviom 😄
I
ironEyE ⭐ 18y
#213
ben seviyom leyn nediyon sen bn tüm dizi için ölürüm len nediyon len NEDİYON LEYYYYYYYYYYYYYYNNNNNNNNNNNNNNNNNN 😁 😆
A
Avenger ⭐ 18y
#214
sus leeen ben böbreğimi satar aang le tanışmak için nick stüdyolarına giderim yani en çoq bn seviom
I
ironEyE ⭐ 18y
#215
ozmn bnde katarayı görmek için eeeeeeeee eeeeeeeeee pc mi satarım leyn 😁
A
Avenger ⭐ 18y
#216
bende katarayı ayartırım sna bakmaz hemde imzandaki kataang bide katozk başlar leyn 😄
I
ironEyE ⭐ 18y
#217
bende katarayı ayartırım sna bakmaz hemde imzandaki kataang bide katozk başlar leyn :D

puhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 hiç güleceğim yokdu he alem adamsın leyn 😁

neden alemsin leyyyyyyyyyyynnnnnnnnnnnnn
A
Avenger ⭐ 18y
#218
sanane leyn hem sen nası leyn dersin bna leyn
I
ironEyE ⭐ 18y
#219
derim demem sana ne leynnnnnnnn 😄
A
Avenger ⭐ 18y
#220
sen nie bnm yaşıtımsın leyn

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: